Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opgave: Oprettelse af selskab og udarbejdels af regnskab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hentyder du til "Freelancer" opgaver?

Jeg er her personligt ikke så meget for at skaffe opgaver, som for at komme med input til problemstilinger, så jeg følger ikke med ovre i freelancer .. endnu i hvert fald

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes Freelance gruppen fungere rigtig godt, og kan se flere og flere kommer på, og gruppen er jo stadig "ung", og tror bestemt der kommer gang i siden.

 

vh.

Helle Pia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg jo ikke betragte en bogholder, advokat revisor eller - tja - skatterådgiver som en decideret freelancer. Jeg ser mere en freelancer som en IT konsulent, kunstner, reklamefreak o.l.

Jeg kan heller ikke se at der er nogen kategori vedr. regnskab, revision, skatterådgivning o.l.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Kig her:

http://www.amino.dk/freelancer/categorypage.aspx?catid=7

Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt se (økonomi og ledelse) men jeg har bare svært ved at se ideen i det. En revisor eller en skatterådgiver rådgiver som udgangspunkt om økonomi men yder ikke finansiel rådgivning og rådgivning om ledelse gør man slet ikke i (de fleste revisorer er selv dårlige ledere er min erfaring). I en kasse finder man så jura. Helt entydigt er det altså ikke.

Opdatering: Har lige oprettet mig. Kan godt se at man har underkategorier, så ok.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Bent Zimmermann

Det er en utrolig generalisering af en hel profession, som du endda har "fornøjelsen" af at rådgive tilligemed.

Jeg kan kun tilføje, at din udmelding omkring revisorers lederegenskaber m.v. samt arbejdsområder må du selv stå inde for. Jeg kan i hvertfald ikke genkende dette, trods mine mere end 25 år indenfor branchen.

Med venlig hilsen

Tonny Skov Pedersen

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Well - Det jeg mener er jo blot at revisorer og revisoruddannelserne ikke er møntet direkte på at gøre folk til gode ledere men til gode revisorer og selvom man er god og dygtig revisor og indehaver/partner i et revisionfirmaer det ikke sikkert man er en ledertype.  Jeg kommer - og er gennem årene - kommet i mange forskellige revisionsfirmaer. Det er da  meget muligt at du har været heldig i de virksomheder du har været i og kun har haft "leder-typer" som chefer.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)