Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgeord som domæne. Hvordan er strategien?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige og tester på et domæne.

der er 1600 søgninger på billig brænde i mrd. og så vil søgninger på disse to ord vel gøre at disse domæner vil være øverst hvis det bliver gjort rigtigt

billigbrænde.dk og billig-brænde.dk er taget

hvis jeg så tager   brænde-billig.dk  vil det være ligegyldig med ordstillingen og vil det have samme effekt?

bindestreg skal vel være der for at det google opfatter det som 2 ord. kan der bruges andre tegn ?

Det skal ikke være hoveddomænet men den skal være med til at lede kunden over på www.biofyr.dk

Og hvad med SEO på en sådan side, den skulle gerne ligge som en af de øverste. Der skal vel være noget indhold for at den har noget værdi, en viderestilling uden indhold er vel ikke noget værd ?

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Kan ikke rigtigt anbefale dig at bruge domæner med æøå til søgeoptimerings hjælpe domæner.
Tror faktisk slet ikke jeg vil anbefale dig, at bruge hjælpe domæner.

Fokuser på det domæne du har, og hvis det er fordi du gerne vil findes på billig brænde, så ville en god start være, at du indsætte dette i din forsides title.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming. Som Swon siger, bør du sætte din energi på dit hoveddomæne. Derudover vil jeg også fraråde æ, ø & å i domæne navne ;)
Men nu til svaret på dit spørgsmål. Det er ikke lige meget med ordstillingen. Selvom et domæne hvor begge ord indgår er næsten ligeså godt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et enkelt domæne for sjov som indeholder et Ø og det fungerer ganske udemærket sammen med Google, og jeg ranker helt fint på søgeordene som også indgår i domæne-navnet.

Google har helt sikkert ikke understøttet dette fra dag 1 nej,  men jeg har nu ikke haft nogen problemer med dette som det er nu. :-)

 

(Dermed ikke sagt at jeg kan anbefale dig at gøre dette i dit tilfælde. Fokusér hellere på din primære hjemmeside). Du skal i hvert fald have en meget god grund til at begive dig ud i et andet. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er normalt ingen problemer med indeksering æ, ø & å domæner. Men mange komplikationer med SEO arbejde i forhold til æ, ø & å domæner.

Desuden registrerer Google "oe" som "ø" i mange ord og sammenhænde i domænenavne. Det samme gælder for æ og å. Ligemeget hvad, kan det på nuværende tidspunkt kun anbefales ikke at benytte æ, ø & å domænenavne - og URL'er i det hele taget.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan du dokumentere dette Patrick? Jeg lavede netop et domæne for at teste det, og har absolut ikke haft nogen negative oplevelser ved dette. I min verden understøtter Google det 100%, og den tid hvor browserne ikke gjorde er også forbi. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Nielsen:

Kan du dokumentere dette Patrick? Jeg lavede netop et domæne for at teste det, og har absolut ikke haft nogen negative oplevelser ved dette. I min verden understøtter Google det 100%, og den tid hvor browserne ikke gjorde er også forbi. :-)

Du kan da prøve at tilmelde siden nogle linkkataloger, så skal du nok få din dokumentationSmile Jeg har modsat dig stødt på mange forhindringer med et ø domæne..

tilbage til emne, hvis du vil findes på mere end et bestemt søgeord, så ville jeg ikke gå op i søgeord i domænet.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere der har købt billig- ????.dk med det formål at ligge øverst når der søges på det.

herfra er det bare at pege på det domæne som skal besøges

er den strategi ikke rigtig 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sagde at Google normalt ikke har nogen problemer med æ, ø og å. Men der kan opstå andre problemer med det, med hensyn til SEO. Ligesom det forrige svar med linkkataloger. Derudover kan du støde ind i andre form-validerings problemer ligeså.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

IDN domæner (æøå domæner) kan mig bekendt heller ikke anvendes i forbindelse med Google AdWords annoncer.

Derudover vil en del brugere ikke kunne tilgå domænet. Det vil i høj grad være Internet Explorer 6 brugere, og dem findes der desværre stadig alt for mange af. Det svinger typisk omkring 5-10% af samtlige brugere afhængigt af ens målgruppe.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)