Hej Charlotte.
Jeg vil gerne tage forbehold for min kritik, da den er meget overfladisk. Det eneste jeg har at rette mig efter, er min egen personlige indstilling. Et kig på dine analytics data og dit flow, ville være min normale fremgangsmåde - men nu får du den gratis version :)
Du har en dejlig shop... den er behagelig, og du velkommer dine besøgende. Der hvor jeg tror du kan finde kilden til dine frustrationer - KAN - være at du i nogle af dine direkte konkurrence-strategi er oppe imod sites der sælger betydelige billigere varer.
Det mener jeg med, at du ligger forholdvis godt på "Accessories til kvinder" på google, men når man kigger på dine umiddelbare konkurrenter på disse søgeord... giver det lidt stof til eftertanke. Jeg kunne godt forestille mig, at en del af de besøgende du får på den konto, har en hel forkert forventning til det de møder -selvom du skriver KVALITET. Din målgruppe bruger måske ikke disse søgeord / fraser. - Dette er ikke nødvendigvis et stort problem, da trafikken er mere eller mindre gratis, men du skal nok tage dette i betragtning når du kigger for eksempel på din konverteringsprocent (jeg ville overveje om jeg ville vægte disse besøg overhovedet, men igen - jeg har ikke overblikket over dine besøgendes adfærd)
Hvis man skulle kigge på nogle ting. Synes jeg du ikke har den helt optimale produkt side. Den er flot, men har du nogensinde prøvet at klikke på de små billeder under dine produkter... Det bliver et stort flot billede... men... hvad så? - umiddelbart vil jeg tro at 40-60% vil instinktivt lukke browseren, eller vinduet, da det er meget normalt disse ting åbnes i et nyt vindue... og -HOV- Væk var din potentielle kunde.
Ydermere tror jeg godt du kan teste om din Call to Action knap (køb knappen) på produktsiden, er helt rigtigt placeret, og om den har nok kontrast til resten af designet, for ikke at miste et par procent der...
Det var lige hvad en 6-7 min gennemgang ga' mig af tanker :)
GOD VIND!
-Karsten Lund