Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nej til Telia og Regus.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Come on.
Jeg har sagt "Nej tak" til at blive kontaktet af Telia og Regus i en roadblock, OTTE gange nu. Kan I ikke lave en cookie, der husker at jeg ikke er interesseret? Eller I hvert fald spørge mig på en mindre intrusive måde, end I en roadblock?

På forhånd tak, tip of the hat and all that.

 

Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I second that.

Det er tit at der er problemer med de reklamer.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Hvad sker der lige med dit banner? Hvad er pointen i at r…… et stakkels får?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Der er vis også en fejl i dit link... den linker til http://mush.dkv/

Ja, det er fordi jeg ikke vil have at folk besøger mig. 
Jeg havde faktisk godt set det, men ikke lige fået fixet det - Det en klassisk Flash-fejl for mig ;-) ActionScript og brug af keyboard-shortcuts er en dejlig kombination. Som du kan se, har jeg trykket "v" for at skifte tool til "hvid pil", da jeg var færdig med at indtaste targeturl'en ;) I do it all the time. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Come on.
Jeg har sagt "Nej tak" til at blive kontaktet af Telia og Regus i en roadblock, OTTE gange nu. Kan I ikke lave en cookie, der husker at jeg ikke er interesseret? Eller I hvert fald spørge mig på en mindre intrusive måde, end I en roadblock?

På forhånd tak, tip of the hat and all that.  

Er helt enig, Lone! Yes

Jeg bliver spurgt hver eneste gang, jeg har rettet et eller andet i min profil.

Som om Amino bare ikke vil godtage et "NEJ". Skype-TongueOut

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen, Nielco IT :
Som om Amino bare ikke vil godtage et "NEJ". Skype-TongueOut

Har du ikke læst Thorborgs værk!! Man ska tæppebombe kunderne indtil de køber. Det er først på 5. eller 6. kontakt at kunden falder i. Så John pas på - pludselig har du både abonnement hos  Telia og adresse hos Regus!Yes....

.... det er da godt vi "ikke-plussere" ikke bøvler med de problemer...Wink

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
John Nielsen, Nielco IT :
Som om Amino bare ikke vil godtage et "NEJ". Skype-TongueOut
Har du ikke læst Thorborgs værk!! Man ska tæppebombe kunderne indtil de køber. Det er først på 5. eller 6. kontakt at kunden falder i. Så John pas på - pludselig har du både abonnement hos  Telia og adresse hos Regus!Yes....

Jeg er faktisk igang med at læse et signeret eksemplar af Hr. Thorborgs bog. Skype-CoolSmile

Den bliver taget i små doser, sammen med et par fantastiske bøger om SEO.

Det kan godt være, at argument-resistent tæppebombning virker i nogle brancher - eller i nogle egne af Danmark.

Men i andre brancher, og i min lokale egn, virker det i bedste fald møg irriterende og fornærmende..

Jeg er dog sikker på, at Amino Crew og Martin har den her bug på deres kilometer lange "nice to get fixed" liste, som i en lind strøm bliver sendt ned til Peter og de andre kode-eksperter hos 1902.

Henrik Krogh:
  .... det er da godt vi "ikke-plussere" ikke bøvler med de problemer...Wink 

Ja, Henrik, lidt julegodter skal I vel også have Skype-Giggle

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

.... det er da godt vi "ikke-plussere" ikke bøvler med de problemer...Wink

Så har du ikke rettet i din profil for nylig Smile "ikke-plusser" går skam ikke fri.

...Heller ikke for agressive PBS-box No

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da altid rart, at non-plusserne ikke går fri, og at reklamen ikke udelukkende er målrettet "de betalende brugere", der blandt andet har betalt for at... undgå reklamer. For man kan nemlig ikke undgå det spørgeskema, selvom man vælger, at man ikke vil have vist reklamer. Jeg forsøgte lige... og skulle så i øvrigt gennemgå spørgeskemaet, for at gemme oplysningerne, hvortil jeg så var nødt til at rette i profilen igen, for at se om den så stadig dukkede op. Det er nu 10 gange, jeg har takket nej.

Men smart er det i hvert fald. Han er jo ikke helt dum, den kære Martin. "Hey. Se lige en fed, ny feature vi har lavet, du skal bare rette din profil. Bang. Roadblock med double-lead, som bliver vist HVER gang i roder med den nye feature".

:) 

Men Martin - du har nu været skyld i ikke mindre end 30 unødige klik med musen, fra min side.. som fellow senehindeskedebetændelses-offer skulle man mene, at du ville være mere påpasselig med den slags ;)

 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)