Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networkin- og knowhow....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er SÅ ny udi det her med at networke på internettet....eller i hverfald i forhold til min forretning.

Jeg har derfor en forespørgsel på, om der findes gode sites for sådan en som mig. Jeg tænker her på om nogle har forslag til forums eller netværksgrupper....også grupper IRL, så jeg ikke kommer til at sidde for meget ved pc'eren. Hvordan finder man dem, hvilke skal man søge efter og hvor.......

En skrev den anden dag om kvindeforum?? Har prøvet at google det, men det er lidt defust, det som kommer frem.

Derudover tænker jeg om nogle ved noget om hvordan jeg kommer i kontakt med pædagoger og lærere....sådan rent netværksmæssigt. Ved jo godt jeg kan gribe knogle og ringe til hver en skole og hver en institution......men hvis nogle ved hvor de "samler" sig, så jeg kan formidle mit budskab, ville det jo være federe.

Jeg tilbyder undervisning i POPART og mere heropm kan ses på min hjemmeside. www.mille-maj.dk  hvis du har brug for noget mere specifikt for at kunne vejlede.

Håber nogle kender nogle potentielle steder eller mennesker som kunne være spændende at tage kontakt til.

Venligst MIlle-Maj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj

Ja man kan hurtigt drukne i fora og netvlrksgrupper ;o)

Du spørger også om fora for kvinder - jeg er med i et gratis og uforpligtigende netværk - Strictly Business. Hvis du sender mig en pb med din mail vil jeg gerne sende dig en invitation.

Mvh. Sanne

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder dejligt. Men hvad er en bp???

Tak

Mille-Maj

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj:

Lyder dejligt. Men hvad er en bp???

Tak

Mille-Maj

 

PB = privat besked

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du klikker på mit navn  (Safran-IT) kommer du hen til min profil. Under mit billede kan du vælge 'privat besked', så kan du sende en besked direkte til mig, svarende til at sende en mail.

Wink Der er meget at gå igang med når man er ny et sted, kender det godt.

Mvh. Sanne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)