Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsenter dig selv

Side 27 ud af 27 (269 indlæg)
Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja, lad os blot fortsætte den gamle tråd her.

Mit navn er Peter Stensgård. Jeg er af årgang 1982. Jeg bor lige for tiden i Vilnius i Litauen sammen med min kæreste.

Jeg mødte hende sidste år, da jeg tog min mastergrad i Kalmar, Sverige. Jeg er nyligt uddannet Business Development Engineer, sammen med MBA.

Jeg kommer oprindeligt fra Herning og har boet der det meste af mit liv.

Kæresten og jeg har brugt vores netværk herovre og for nyligt startet virksomheden Imaginess. Vi har en række grafiske designere tilknyttet på freelance basis og vi hjælper danske virksomheder med at outsource grafisk design til disse. Det gælder f.eks.:

- Programmører, der laver hjemmesider, men har ikke for godt fast i design. Vi laver designet, programmøren sælger det videre til kunden med profit.

- Reklamefirmaer, der gerne vil opleve, at kun betale 1/3 for deres grafisk design.

- Andre virksomheder, der berør grafisk design.

Vi har planer om en række andre aktiviteter herovre, når vi lige får Imaginess op og køre...

Ellers, så spillede jeg en del rollespil hjemme i Danmark. Brugte tiden med studiet og vennerne. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Jacob Petersen og jeg er født i 1990. Jeg bor i Vordingborg og bruger min tid på at studere, handle aktier og så resten på iværksætteriet som jeg har leget med for andet år via et projekt på hhx kaldet Young Enterprise.