Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsenter dig selv

Side 27 ud af 27 (269 indlæg)
Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja, lad os blot fortsætte den gamle tråd her.

Mit navn er Peter Stensgård. Jeg er af årgang 1982. Jeg bor lige for tiden i Vilnius i Litauen sammen med min kæreste.

Jeg mødte hende sidste år, da jeg tog min mastergrad i Kalmar, Sverige. Jeg er nyligt uddannet Business Development Engineer, sammen med MBA.

Jeg kommer oprindeligt fra Herning og har boet der det meste af mit liv.

Kæresten og jeg har brugt vores netværk herovre og for nyligt startet virksomheden Imaginess. Vi har en række grafiske designere tilknyttet på freelance basis og vi hjælper danske virksomheder med at outsource grafisk design til disse. Det gælder f.eks.:

- Programmører, der laver hjemmesider, men har ikke for godt fast i design. Vi laver designet, programmøren sælger det videre til kunden med profit.

- Reklamefirmaer, der gerne vil opleve, at kun betale 1/3 for deres grafisk design.

- Andre virksomheder, der berør grafisk design.

Vi har planer om en række andre aktiviteter herovre, når vi lige får Imaginess op og køre...

Ellers, så spillede jeg en del rollespil hjemme i Danmark. Brugte tiden med studiet og vennerne. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Jacob Petersen og jeg er født i 1990. Jeg bor i Vordingborg og bruger min tid på at studere, handle aktier og så resten på iværksætteriet som jeg har leget med for andet år via et projekt på hhx kaldet Young Enterprise.

I 2007 udviklede jeg Den-Lokale.dk. Ideen var markedsføring af håndværkere o.l i lokalområdet, som ville ligge online på denne her hjemmeside. Men ligemeget hvor meget vi prøvede mails, opkald, personligt fremmøde og til sidst gratis liggende på hjemmesiden så de kunne mærke virkningen, men lige lidt hjalp det og de ville ikke. Men i projektet Young Enterprise nåede vi til DM i ung iværksætteri ved at gå videre fra den regionale salgsmesse samt at få prisen "Bedste Logo" 8)

Jeg er i år medstifter af aWEAR-Clothing.dk som er en virksomhed der sælger kvalitets designer tshirts til unge drenge og piger. Vi sælger også indviduelle løsninger til firmatøj der hvor unge færdes - diskoteker, cafeer etc. Vores første produktion er ikke kommet hjem på lager endnu, men forudbestillinger tikker alligevel ind fra venner og bekendte samt deres venner osv osv. Så det er allerede et stærkt udgangspunkt fra starten vi står med. I år med aWEAR-Clothing formåede vi at kvalificere os til DM for andet år i træk for mig med en 2. plads samtidig med vi modtog prisen for "Bedste Økonomi". Tiden er presset for tiden i forberedelserne til DM i Odense, men det går fremad ikke mindst pga. Epusher-Light, som vi må erhverve os den rigtige version senere.

Mvh. Jacob Petersen - aWEAR-Clothing.dk

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ronni det var lige grineren for idag tak for det Elena
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Igennem tiden har jeg set aminoer komme og gå (inkl. mig selv), så nu syntes jeg det er på tide at vi frisker op i denne tråd, så vi kan lære lidt mere om hinanden og måske få et andet billede af personen end vi har i dag. Jeg har nemlig ofte siddet og tænkt på hvem der mon gemmer sig bag de små indlæg på dette forum.

Så jeg ligger ud:

Mit navn er Per Aaskov Knudsen, 25 år og bosat i Svendborg på Sydfyn.

Jeg er uddannet teknisk designer og arbejder ved et ingeniørfirma, hvor jeg projektere og konstruere forskellige bygværker. Dette er mit "full-time" job hvor jeg har den sikre indkomst alt imens jeg fifler med andre ting.

Samtidig har jeg en lidenskab for brand og redning, og i den forbindelse har jeg været ansat et par år ved Beredskabsstyrelsen som befalingsmand/underviser. Efterfølgende er jeg blevet ansat i Falck, hvor jeg kører som holdleder/deltidsbrandmand i Svendborg. Jeg underviser samtidig på en brandskole, hvor jeg uddanner brandmænd, søfolk, hjemmeværnet  og kommunens folk i førstehjælp.

I forbindelse med min interesse for beredskabet, startede jeg i 2007 en lille virksomhed hvor jeg udbyder kurser i førstehjælp og brandbekæmpelse. Udover undervisning arbejder jeg også med udvikling af nye produkter indenfor brand og redning, som vi nok kommer til at se om nogle måneders tid, når det er klart.

Jeg elsker alt fra registreringsblanket, udvikling af produkt/virksomhed til udskrivning af faktura (som vi alle nok kan li' Smile), og derfor er Amino et godt stykke værktøj for mig, som jeg bruger dagligt, da der efterhånden ligger så mange informationer og guldkorn gemt i dette forum.

Det var lidt om mig. Nu håber jeg at det kan få andre "nye" aminoer til at komme frem fra skjulet og fortælle lidt om dem selv.

Venligst

Per

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Maibritt Isberg Andersen
, været aktivAmino i 1 ½ år, med stor fornøjelse Wink

Jeg er uddannet sygeplejerske, ICF certificeret coach (ACC) og er indehaver af en coach virksomhed, som hedder Ztrong (www.ztrong.dk)

Opstartede Ztrong i april 2008, og det har været en spændende udvikling og anderledes i forhold til, hvad jeg havde regnet med.
Coacher stort set kun ledere og har nu integreret Mindfulness meditation, som et suplerende tilbud.

Drivkraften er at DET SKER Big Smile

8182.postkort.pdf 

Privat er jeg gift og har to børn. Elsker at rejse og leve livet Wink

 

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Fisker

Jeg har læst og lært en masse på Amino.

Jeg driver siderne

www.bodyman.dk

www.streetman.dk

www.fashionman.dk

Samt en masse små sider.

Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig håber du hurtig bliver fit for fight efter din trafik uheld.

Hilsen Hotlip

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Zoë Escher, jeg er 36 år og er opvokset i Helsingør. I dag bor jeg i København hvor jeg til dagligt arbejder indenfor den finansielle sektor.
Derudover kan jeg en masse andet, som jeg på sigt håber på kan blive min levevej.
Jeg er sushikok og ”forfatter til kogebogen ”Matcha, omakase og sushi – for alle der værdsætter god mad” (www.zoeescher.com) og stifter af gourmetnetværket for yngre kvinder der er lidenskabeligt optaget af gourmetmad (www.sakana.dk)

Hvorfor laver jeg præcist det her?

Jeg er vokset i en hollandsk familie hvor der altid har været fokus på det kreative. Da vi har familiemedlemmer bosat i forskellige lande har vi altid rejst meget.
Fra jeg helt lille blev jeg taget med rundt i hele Europa, det gjorde at mine smagsløg udviklede sig hurtigere, fordi jeg i en tidlig alder lærte at spise mad fra forskellige lande. 

Jeg har i mange år dyrket kampsporten kendo (japansk sværdfægtning) på eliteplan, men blev i 2005 desværre nød til at stoppe pga. en knæskade. Inden da var jeg i 2004 var jeg på et træningsophold i Japan, hvor jeg fik nogle virkelig gode kulinariske oplevelser, der skærpede min interesse for det japanske køkken.

Hvad gør mig specielt egnet til at lave det, jeg laver?

I 2006 rejste jeg til Los Angeles, hvor jeg blev uddannet til sushikok hos California Sushi Academy. Kurset blev ledet af den meget anerkendte japanske instruktør Toshi Sugiura, som også er kendiskok i Hollywood og dommer ved sushikonkurrencer i Japan. Under mit ophold lavede jeg catering hos kendisser i Bel Air, Beverly Hills og Hollywood. Ved den afgørende færdighedstest i sushi blev jeg nummer 2 i klassen. 

Min interesse for mad har sidenhen udviklet sig til et lidenskabeligt forhold til gourmetmad.

Hvordan hjælper jeg?

Da jeg arbejdede med gourmetmad i udlandet, der oplevede jeg en meget stor bredde og variation i smagsindtryk. Jeg vil gerne vise danske yngre kvinder, at der er mange muligheder i Danmark. 
Derfor stiftede jeg gourmetnetværk Sakana, hvor jeg lavet 8 sjældne og unikke gourmet events som du ikke kan få hvis du træder ind fra gaden

Den 9. juli 2010 udkom min kogebog ”Matcha, omakase og sushi – for alle der værdsætter god mad”. Formålet med bogen er at videregive viden, redskaber og de japanske teknikker, der skal til for at lave sushi af høj kvalitet.

Desuden har jeg lavet et sushikursus, som henvender sig til begyndere. Formålet med kurset er at vise, hvordan man koger sushiris, klargør ingredienser og laver forskellige slags lækker sushi.

Venlig hilsen
Zoë Escher
www.sakana.dk
www.zoeescher.com

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.



Side 27 ud af 27 (269 indlæg)