Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken måde er den nemmeste, at komme igang på.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

 

Jeg er en 18 årig dreng fra Frederiksberg, der har en stor drøm som jeg gerne vil have realiseret!

Det eneste jeg har er en 9. klasse afgangs eksamen (som er så dårlig så den nok ikke kan bruges til noget.. Man skulle have tænkt sig lidt mere om den gang.) Lige nu er jeg i lære som industritekniker i MAN Diesel, men det er jo ikke drømmen...

 

Drømmen. Jeg vil gerne handle med boliger, huse, villaer, ejendomme. Men mere som investeringer og ikke som ejendomsmægler.

 

Hvilke uddannelse/gymnasieluddannelse skal man tage for af blive det? Eller skal man bare have kassen?

 

Kunne godt tænke mig af læse mere om det, så hvis i har nogle gode links eller personlige erfaringer vil jeg meget gerne høre fra jer!   

 

Casper Storgaard

cazz@cazzobusiness.com

 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

som investor skal du bare have pengene og tør satse.

Uddannelsen kan være: Handelsskolen HHX og derefter en nem to-årig finansøkonom. Det 5 år og kan viderebygges. Læs mere på www.ug.dk

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hhx er knap så nem, men kravene er ikke høje. Ring til studievelederen på den nærmeste HHX

Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon

Hmm.. Virker ikke som om det den vej?

 

Sad lige og tænkte over en ting. Kan jeg som privat person gå ned i banken og låne 3-4mill. Også købe et gammelt hus/håndværker tilbud, og få sat det i stand af professionelle håndværker. Også sælge det med profit?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cazz1234:

Sad lige og tænkte over en ting. Kan jeg som privat person gå ned i banken og låne 3-4mill. Også købe et gammelt hus/håndværker tilbud, og få sat det i stand af professionelle håndværker. Også sælge det med profit?

Hvorfor ikkeCool

Mener du da selv, at der skulle være noget galt med dette?

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kender jeg ikke detaljerne for det marked du gerne vil ind på, men jeg kender det finansielle marked og svaret er nej, det kan du ikke uden sikkerhed - og slet ikke når du ikke selv kan lave arbejdet. Og selv om du selv kunne lave arbejdet, er det formegentlig usikkert om du i det nuværende marked kunne sælge med profit.

Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

Hvorfor ikkeCool

Mener du da selv, at der skulle være noget galt med dette?

Har bare på fornemmelsen de ville stå og grine højlydt nede i banken! Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver sgu næsten nødt til at have en mellemlang eller lang uddannelse for at den drøm kan indfries (og jeg siger næsten fordi at det sikkert godt kan lade sig gøre for en promille uden). Så skynd dig at tage en HHX, HG eller HF og så hurtigt videre på handelshøjskolen, uni eller hvad du nu får lyst til.

Du er lidt sent i gang, men det kan stadigvæk lade sig gøre. Der er faktisk en del der starter på ungdomsuddannelserne som 19-20-21 årige.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Cazz1234:

Per Thomsen:

Hvorfor ikkeCool

Mener du da selv, at der skulle være noget galt med dette?

Har bare på fornemmelsen de ville stå og grine højlydt nede i banken! Stick out tongue

Nu gik mit svar mere på om der var nogle lovkrav der forbød det.

Med hensyn til økonomien er mit bud der også meget klart - nej, din økonomi skal være ualmindelig god før bankerne i dag låner så store beløb ud. Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvad du går og laver. Geeked

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det her overhoved kan lade sig gøre på nogen måde, but here we go! (Det er lidt drømme tænkning)

 

Hvis jeg finder en grund i Alanya til 1,4 mill. Får en arkitekt til at tegnet et fedt hus. Kan man så godt sælge det som en investering. Uden der overhoved bliver rørt en finger på selvbrugen? Der skal selvfølgelig lægges en hel del mere i det Smile - Men kan det overhoved lade sig gøre på nogel måde?

 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)