Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et par kompetente aminoer til, at hjælpe mig med nogle spørgsmål.

Jeg har fået en ide til en opfindelse, som jeg umiddelbart er 99 pct. sikker på ikke eksistere. Har søgt i den danske patent database, samt på patentstorm.

Mine spørgsmål er følgende.

Skal jeg først tag patent på min ide eller skal jeg få lavet en protype og så patenterer den.

Jeg spørg da min ide ikke er banebrydende som sådan, men er efter mening meget innovativ. Produktets sammensætning af komponenter er bestående af eksisterende komponenter. Altså komponenterne er ikke min opfindelser. Men jeg har sammensat dem så at udfaldet er NYT.

Mit sidste spørgsmål går på hvordan processen ser ud når man sidder ved forhandlingsbordet med en ingeniørvirksomhed. Hvad skal jeg tag højde for, hvor skal jeg starte, hvordan skal jeg forbedre, hvad skal jeg passe på med osv.

Håber at jeg kan få nogle gode svar, som en julegave til mig :)

 

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hvis du retter overskriften til nogen relevant er der større chance for at få nogle svar.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Stanstrup:

Hvis du retter overskriften til nogen relevant er der større chance for at få nogle svar.

 

Agree!

Det er fint nok at søge hjælp... men det er sku lidt trist med "hjælp-overskrifter" - både for dem der vil hjælpe, og dem der sidder og har den samme problemstilling om et halvt år, og benytter søgeformularen.

Anyways - god jul herfra!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)