Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer...

Jeg er ved at få bygget en ny og forhåbentlig mere overskuelig side op, til min POPART-SKOLE. Ville gerne høre om den sælger bedre nu end den gamle. Håber jeg er blevet mere præcis i mit budskab og jeg tager gerne mod konstruktiv kritik samt ideer.

Gammel side: www.mille-maj.dk

Ny side: www.popart-skolen.dk

Derudover er jeg i tvivl om om jeg skal ligge priser ind på siden. I kunstverdenen er der mange delte meninger om hvorvidt man skal have priser på egne værker. Men hvis man skal have et projekt, eller ønsker et weekend ophold ( som dog mangler endnu på siden) så vil man vel gerne kende prisenikk? Eller tager jeg helt fejl?

På forhånd tak.

Mille-Maj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye virker mere overskuelige og nem at finde rundt i. , en klar forbedring

Vis du overførere alt tekst gammel kunne det være en fordel at sætte en tekstforfattere , på at gennemgå hjemmesiden , smiley på forsiden og de sidste ord jeg er med på den værste .

Ville jeg i stedet formulere således f.eks.

Vi værdsættere i høj grad at du er tilfreds ! , til jeres polterabend eller pigesaften og vi vil gøre det yderste , der fuldende oplevelsen til den perfekte polterabend og tøse aften .

Angående kontaktsiden sæt gerne en kontaktformular op på denne siden og gerne dit CVR nummer på siden vidste du har et.

Husk titlen kan være op til 65 tegn udnyt det og forbedre at du får flere klik fra google af , gerne forskellige titler på hver undersider hjælper lidt på din placering i google.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må desværre erkende at jeg ikke kunne finde ud af den nye side. Jeg blev forvirret over det ellers flotte design.

Den gamle side var mere rolig i mine øjne, og jeg kunne finde rundt på den. Den nye er dog rent grafisk mere imponerende, men i mine øjne bag den gamle mere behagelig.

Jeg ville i øvrigt altid gerne have priser på ting, men på det punkt er jeg ret konservativ.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene......den var gået i glemmebogen som uinteressant, denne tråd Wink pga manglende svar. Min grafikker havde kedet sig i går på arbejdet, og lavede der den nye forside. Jeg syntes den er vildt fed, da den afspejler PopArt'en rigtig godt. Jeg har flere at vælge mellem og der vil blive skiftet ud ind imellem.

Grunden til at jeg ikke har priser på, er at de kan ændre sig meget hurtigt. Jeg vil gerne have at mit skriftlige materiale og min side afspejler det samme. I forhold til min egen kunst, så er jeg repræsenteret i flere gallerier i KBH og her skal priserne være ens, og det gir et kæmpe arbejde med at sidde og ligge dem på, og når noget så ændre sig, skal jeg rette 4 hjemmesider til.....ohhh gys Big Smile

Takker for svarene allesammen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg vil også sige helt klart en forbedring grafisk og meget mere nutidig.

Kig dog lige teksten efter, der er mange steder du skriver med stort forbogstav inde midt i en sætning og sådan... 

Og en sidste mindre detalje: Din mail er en hotmail! Det kan godt virke uproffesionelt med en hotmail. Kunne du ikke få mille-maj@popart-skolen.dk istedet for?

:-) Dorthe

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var en af dem, der egentlig synes, at din gamle side var ganske udmærket, men den nye er helt klart meget bedre - ser rigtig godt ud! Kan godt lide, at siden stadig kører et lidt retroagtigt design, men samtidig fremstår meget mere frisk end det gamle.

Jeg er enig i, at du lige skal få rettet nogle af de skriftlige fejl som fx. stort bogstav inde midt i en sætning, osv. Det ser ikke godt ud. Og hotmail dur simpelthen ikke til et professionelt foretagende. Ellers super flot!

Mvh

Thomas Thomsen

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også deciderede stavefejl som her, hvor du staver foregår på to forskellige måder:

"...fåregår på skolen, men kan også sagtens foregå..."

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha....jo jo, der kommer en info mail adresse på siden. Den er ikke sat i søen endnu.

Stavefejlene bliver også stille og roligt rettet til. Der var massive problemer med at den omkonverterede mine tekster KONSTANT....den skrev ting som sukkerærter, noob, keep og den lavede i om til Jeg osv....jeg har ikke fået gået det slavisk igennem endnu, da jeg stadig overvejer en tekstforfatter, inden jeg for alvor tager fat på potentielle kunder.

Men hvis man har oversættelse fra google sat til, sker der underlige ting og sager, og det har jeg nu slået fra, så det problem ikke opstår længere.

Jeg ved ikke hvad det ville koste at få forfattet sådan en side? Men jeg er ved at rejse pengene til både det og reklamering i aviser m.m. Det går bare ikke så hurtigt som jeg gerne ville have....desværre!!!Big Smile

Tak for svarene.....det er meningen at www.mille-maj.dk er til MIN kunst og www.popart-skolen.dk er til .......popart-skolen...haha!

Begge sider kommer så til at linke til hinanden.

Mille-Maj

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj

Jeg synes også, at siden er blevet bedre og mere indbydende!

Husk at skrive længere titler på hver underside, så det i højere grad bliver søgbart.

Mvh.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I menuen står der forresten også Polterabent med t - bare så du lige er opmærksom på det! Det er i øvrigt skrevet korrekt, når man klikker videre ind på siden.

Sorry - jeg er miljøskadet! :-)

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)