Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt fænomen - modeblog for mænd - FashionFix.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to fyre der har lavet en modeblog for mænd. Det er et temmelig nyt fænomen, og vi vil derfor spørge alle jer iværksættere om tips og idéer til hvad der kan gøres bedre!

Her er lidt om hvad målet og baggrunden for bloggen er:

Vores mål er at vise vores læsere moden fra alle dens sider - gode, som dårlige. Vi tager selvfølgelig udgangspunkt i vores personlige meninger omkring hvad god stil er - og hvis I er uenige, er I mere end velkomne til at lægge en kommentar!

"Mode kan tolkes og leves på mange forskellige måder, og der er oftest langt fra hvordan moden vises på catwalken, til hvordan moden udleves i virkeligheden. Vi ønsker at vise jer begge sider - helt fra catwalken og frem til hvordan vi ser moden udspille sig i hverdagen, og ikke mindst i nattelivet.

Bag siden FashionFix sidder vi to Aarhus-drenge, som mener at der mangler en sådan kilde til inspiration for mænd med vores fælles interesse: mode! Vi er begge enige, om at mode og stil ikke er lig med Hugo Bosse eller Calvin Klein, men derimod, at god stil er evnen til at sætte dele af tøj sammen - om end det er fra den nyeste kollektion eller fra en vintage-butik!"

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé - fin hjemmeside!

Jeg synes i skal ud på gaden med jeres kameraer og fange folk med linsen som i synes rammer spot on på moden.
Det er der flere andre websites der gør, og jeg synes det er sjovt at se real-life eksempler fra gaden på hvordan man kan være moderne. Evt. krydret med mini-interviews med "ofrene".

Det er også godt set med PR-briller... du kan være stensikker på at vedkommende tjekker jeres side ud når han kommer hjem, og når han kommer på tjekker alle hans (facebook)venner den med garanti også ;-)

Fortsat god fornøjelse med projektet :-)

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Tusind tak for hurtigt (og konstruktivt) svar!

Og du har jo helt ret i dine iagttagelser. Vi følger dit råd :-)

Med venlig hilsen

Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt podcast :-)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at skrive, at jeg ville have PodCastet liggende øverst på forsiden når man besøger bloggen, på den måde kan folk der er til fede House ting sidde og få nice wibes mens man kigger resten igennem.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det - det er lavet i samarbejde med en århusiansk DJ, Vosgerau.

Du mener, at det kunne ligge som en slags baggrundsmusik? :-) Det er sådan set en god idé, men jeg synes bare godt man kan blive lidt træt af, at der automatisk spilles musik, når man besøger et site?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal da have fat i de folk bag gademode. Jeg har mødt dem flere gange og de tjener vist ganske fint på siden. Om end kunne deres side bygges meget om og laves mere portal agtig. De gør jo netop det, at de går ud på gaden og fanger folk.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

fashionfixdk:

Tak for det - det er lavet i samarbejde med en århusiansk DJ, Vosgerau.

Du mener, at det kunne ligge som en slags baggrundsmusik? :-) Det er sådan set en god idé, men jeg synes bare godt man kan blive lidt træt af, at der automatisk spilles musik, når man besøger et site?

Nej endelig ikke baggrundsmusik. Men kunne være en banner lignende ting hvor man ved tryk aktiverer musikken. Det er selvfølgelig meget individuelt men jeg synes det er cool med de wibes når jeg tjekker ting ud.

Og så havde jeg nok valgt billederne af taskerne ved siden af hinanden og lavet en HOT / NOT tilkendegivelse, så man ikke skal scrolle for meget ned for at se det næste I har at byde på..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar. Jeg er ny på Amino, og det er jo et helt fantastisk forum at spørge om hjælp i :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)