Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel regneark søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke nogen høg til regneark, men jeg tænkte at nogle lå inde med nogle gode regneark som kunne genbruges efter lidt tilretning. Der er vel ingen grund til at opfinde den dybe tallerken flere gange.

Nu har jeg et regneark med mine priser og varer. Disse data vil jeg gerne 
integrere i et andet dokument til tilbudsgivning mm. efter eget 
design. Ved indtastning af varenr. skulle den så hente vareteksten ind

Er der steder på nettet hvor der han hentes gode regneark til erhvervsbrug.
det  jeg har fundet er kun til privatøkonomien

Det var måske noget for Amino at have en database med "erhvervs filer" 
til Download

 

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Hvorfor bruger du ikke et regnskabsprogram til at håndterer dine tilbud, vare kartotek, moms, skat, udgifter, indtægter, osv.

Der findes et udemærket program som er gratis og kan håndterer det meste som en mellemstor virksomhed har brug for.

http://www.holmberg-hansen.dk/

Skulle du dog stadig mene at du har brug for et regneark, så er du velkommen til at kontakte mig og så vil jeg gerne være dig behjælplig med at udforme det du har brug for, også uden at du skal betale for det, man skal jo hjælpe hinanden.

Med venlig hilsen

Rene Schmidt

Konsulentfirmaet R.C.T. ApS

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

kig evt på www.letmoms.dk, et regneark lavet i excel. Det er dog ikke gratis.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Konsulent Schmidt:

Hej Flemming

Hvorfor bruger du ikke et regnskabsprogram til at håndterer dine tilbud, vare kartotek, moms, skat, udgifter, indtægter, osv.

Der findes et udemærket program som er gratis og kan håndterer det meste som en mellemstor virksomhed har brug for.

http://www.holmberg-hansen.dk/

Skulle du dog stadig mene at du har brug for et regneark, så er du velkommen til at kontakte mig og så vil jeg gerne være dig behjælplig med at udforme det du har brug for, også uden at du skal betale for det, man skal jo hjælpe hinanden.

Med venlig hilsen

Rene Schmidt

Konsulentfirmaet R.C.T. ApS

Jeg bruger summasumarum, og det er fint til regnskab, men specialopgaverne vil jeg gerne lave i excel da der er flere muligheder for opstillingen der

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Møller:

Jeg bruger summasumarum, og det er fint til regnskab, men specialopgaverne vil jeg gerne lave i excel da der er flere muligheder for opstillingen der

Som du selv er inde på, er Excel formidabelt til specielopgaver. Men netop fordi det er specielopgaver, er der ikke rigtig nogen standardløsning, som lige kan uploades til fri benyttelse.

Der er masser af Excel-hajer, som vil lave nogle specielle skabeloner til dig på konsulentbases.

Ellers må du selv igang. Jeg kan anbefale dig, at oprette dig som bruger på www.eksperten.dk. Her kan du få rigtig god hjælp.

 

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du leder efter er ikke så kompliceret, at det er noget du skal betale dig fra da.

Den funktion du er ude efter hedder =vlookup eller =lopslag, hhv. engelsk/dansk version.

I et ark har du dine oplysninger om varenumre (eks. kolonne A) varetekst (eks. kolonne B) og pris (eks. kolonne C). Hvis du i et andet ark indtaster varenummeret, kan du ved brug af ovenstående funktion hente den tilsvarende varetekst og pris

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian S.:

Det du leder efter er ikke så kompliceret, at det er noget du skal betale dig fra da.

Den funktion du er ude efter hedder =vlookup eller =lopslag, hhv. engelsk/dansk version.

I et ark har du dine oplysninger om varenumre (eks. kolonne A) varetekst (eks. kolonne B) og pris (eks. kolonne C). Hvis du i et andet ark indtaster varenummeret, kan du ved brug af ovenstående funktion hente den tilsvarende varetekst og pris

Jeg mener heller ikke at det kan være det store hekseri

 jeg googlede =lopslag det og fandt noget jeg vil prøve at arbejde med

tak for det

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

uhh, det var så noget sværere end jeg havde regnet med

jeg vil gerne at jeg kan lave et layout i ark2 og indtaste varenr. og så skulle der komme de resterende oplysinger med over

Here's a link to 'kajaksalg prisliste 2009 vejl.xls' in my Dropbox. This link expires 3. feb 2010 17.08.48 Danmark tid.


Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Det burde kunne laves forholdsvis nemt med lidt Vlookup, dog kan det gøres en del pænere og nemmere med lidt makro. Hvis du har en skabelon med opstilling og info så send mig en pm så kan jeg eventuelt lige sætte det op for dig.

Hvis det kan bruges kan du give en øl næste gang du er i Brasilien.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon S Larsen:

Hej Flemming.

Det burde kunne laves forholdsvis nemt med lidt Vlookup, dog kan det gøres en del pænere og nemmere med lidt makro. Hvis du har en skabelon med opstilling og info så send mig en pm så kan jeg eventuelt lige sætte det op for dig.

Hvis det kan bruges kan du give en øl næste gang du er i Brasilien.

super det kikker jeg lige på, det er ikke noget du skal bruge en masse tid på, hvis du bare vil skrive formlen på ark 2 så skal jeg nok lave resten

en øl i Brasilien, det lyder godt, hvad laver du der? Din website var ikke til at forståBig Smile

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)