Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter flipper ud - arrgh!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg twitter normalt på www.twitter.com/emilblucher , men her til morgen da jeg vågnede op ventede der mig en overraskelse; 5 mails fra twitter sendt inden for kort tids mellemrum, om at jeg skulle skifte password - de havde mistanke om at min konto er blevet misbrugt.

Fakta:

  • Ingen underlige indlæg postet de sidste dage
  • Jeg har benyttet et stærkt password - som jeg kun bruger på twitter
  • Eneste 3. part software: TweetDeck og det danske "kvidr"
  • God beskyttelse på begge mine pcer for vira ect.
  • Har ikke benyttet usikre netværk

Jeg har så nulstillet kodeordet, og prøvet at få den til at forbinde via TweetDeck igen - uden held. Da jeg så prøvede at logge ind via. twitter.com fik jeg time-out i 60 minutter...

 

Nogle der har en forklaring?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Emil,

I sidste uge var der vist et meget professionelt phishing-angreb mod Twitter - og så stoler de åbenbart ikke på deres brugere, siden de har tvangsresettet passwords for et hav af os. Jeg har oplevet det samme som dig - og jeg havde endda rutinemæssigt skiftet password i sidste uge, da jeg læste om deres vanskeligheder med hackere og phishing.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Frank!

Normalt ville man have spurgt som sådan noget på twitter - men det er jo lidt svært i sådan et tilfælde Big Smile

 

Godt nytår!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er ikke så let at spørge sine med-twittere, når man ikke kan få adgang Smile

Ved dit næste password-skifte skal du være opmærksom på, at der vist går op til en times tid før det bliver registreret i API'en, så programmet som Tweetdeck etc. har en forsinkelse i forhold til login via twitter.com.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)