Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyttede sms'er mod videresend

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er der nogle som har erfaringer mht. afsendelse af beskyttede sms'er, så ikke de kan videresendes?

Og er der nogle, som kender firmaer, der tilbyder et API fx til integration med ens egen applikation eller har andre erfaringer?

Mvh Jonas

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Der er umiddelbart to forskellige metoder til at holde risikoen for kopiering nede. Det kan enten laves ved, at du bestemmer et afsender felt (fx en kode med bogstaver og tal), skriver en unik beskedtekst (eksempelvis med navn + en kode) eller udsender en flash besked, som ikke kan gemmes på mobiltelefonen.

Fordelen ved første løsning er, at SMS beskeden kan gemmes på mobiltelefonen.

Jeg kan ikke anbefale den ene løsning fremfor den anden, uden at kende mere til konceptet.

Vi kan levere et API til ovenstående. Kontakt mig på sl@inmobile.dk eller pr. telefon (+45) 88 33 66 99.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

 

Vedr. Flash beskeder, eller Class 0 beskeder som det reelt er, kan mange ældre telefoner faktisk godt gemme disse.

 

Den korrekte defination er bare at de kommer frem direkte på telefonen, uden brugeren behøves at åbne dem.

Derduover er der flere telefoner der kan finde på at slette disse beskeder hvis der kommer en anden i mellemtiden.

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads N. Vestergaard:

Hej Søren,

 

Vedr. Flash beskeder, eller Class 0 beskeder som det reelt er, kan mange ældre telefoner faktisk godt gemme disse.

 

Den korrekte defination er bare at de kommer frem direkte på telefonen, uden brugeren behøves at åbne dem.

Derduover er der flere telefoner der kan finde på at slette disse beskeder hvis der kommer en anden i mellemtiden.



Tak for indskydelsen, Mads! - det gik lige lovlig hurtigt for mig.

God dag allesammen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)