Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

automaten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino

Nogen der tror på man skal geopfinde den gamle slikautomat, i ved  en krone i drej på håndtaget og der kom tyggegumi ud..

Automaten skal stå i alle mindre byer, i nyt design, og med sund slik i?  

preben

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

De eksisterer skam stadig, dog ikke med sund slik. Mener at jeg har set sådan nogle automater i alle Jem&Fix-butikker. Og så ved jeg at der står 4 af slagsen i Føtex i Sønderborg Wink

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det forhindrer ikk os i at sætte flere op

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set dem nogle steder, hvor overskudet går til gode formål. Der findes også automater, hvor der kommer en håndfuld slik ud i små stykker. Dem kan du jo bare fylde sundt slik i, det behøver du ikke opfinde en ny automat for.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

hej amino

Nogen der tror på man skal geopfinde den gamle slikautomat, i ved  en krone i drej på håndtaget og der kom tyggegumi ud..

Automaten skal stå i alle mindre byer, i nyt design, og med sund slik i?  

Slik er slik og min søn for altid lov til, at gå forbi uden at få slukket sukkertøsten, men kan få rugbrød i stedet for :)  Syntes der er nok i forevejen i hvert center/by finder man minimum 5 selvom det er ganske små byer.. Er der virkelig grundlag for yderligere?

 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:

preben mortenwold:

hej amino

Nogen der tror på man skal geopfinde den gamle slikautomat, i ved  en krone i drej på håndtaget og der kom tyggegumi ud..

Automaten skal stå i alle mindre byer, i nyt design, og med sund slik i?  

Slik er slik og min søn for altid lov til, at gå forbi uden at få slukket sukkertøsten, men kan få rugbrød i stedet for :)  Syntes der er nok i forevejen i hvert center/by finder man minimum 5 selvom det er ganske små byer.. Er der virkelig grundlag for yderligere?

 

Jeg går faktisk med tankerne om en madautomat til småbyer men de er lidt svære at komme igang med?

 

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

E r ret sikker på jeh he rpå amino har set et firma der avr til salg der gjorde i sådan noget, du kan jo søge igennem, ku være det var en lettere måde at komme igang på;) 

 

Men ja slik automaterne står i mange butikker.... tøj butikker osv:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)