Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg forbedre i 2010?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har nu haft min webshop www.iSHIELD.dk (Åbner i nyt vindue) i 5 måneders tid, og starter for alvor op som iværksætter i 2010, da jeg har kvittet min fuldtidsjob og satser fuld tid på mit firma.

Jeg er egentlig meget tilfreds med min webshop, og er lidt tom på idéer til forbedringer. Derfor vil jeg gerne høre ris og ros fra dig, så jeg ved, hvad jeg skal bruge tiden på at forbedre i 2010.

Jeg har selv haft overvejet nyt design, da mit design er et standarddesign fra DanDomain, men lige nu konverterer jeg knap 10% besøgende til salg, så det er jeg meget tilfreds med. Så derfor vil jeg ikke ud og bruge penge på et helt nyt design, men små forbedringer kan man jo altid lave!

Jeg har planer om at lave noget mere SEO, så hvis du har nogle konkrete forslag til dette emne, så vil jeg meget gerne høre det.

Så giv venligst din mening til kende - På forhånd tak :-)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig flot med en konveteringsrate på 10% - men synes nu godt at du kan lave lidt om på dit design eller opsætningen.. Synes at du skal sætte teksten øverst, så man ved hvad det drejer sig om og så billederne neden under.. Pga navnet troede jeg det var noget sikkerhedsudstyr!

Desuden står søge feltet ikke inde i boksen, det skal rykkes lidt!

Ellers så synes jeg faktisk det ser fint ud og især når salget går godt, så er det dumt at lave det hele om..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck hvor et fedt produkt.

Kan man gøre det på fladskærme også`?

Martin Grove
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej andreas, syntes det er rigtig flot du har en konverteringsrate på 10%, og siden er pæn og nydelig, nem at navigere i og ser overall rigtig pæn ud.

kan se du kun har 98 backlinks så det er nok ikke meget trafik du får fra den gratis organisk søgning,

så siden din konverteringsrate er på 10% ville jeg da satse på at få en helv.... masse besøgende til din side!!

så flere backlinks der kan få dig til at ranke højt på de rigtige søgeord ville da være guld værd i det lange løb for din forretning, især hvis du har nogle konkurrenter der leverer det samme produkt

all the best :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i Tradedoubler eller nogle af de andre netværk og bliv tilmeldt som annoncør. Tilbyd 15-20% af indkøbskurvens værdi til deres partnere, på den måde får du fat i en masse kunder, som du ikke fanger via Adwords og SEO. Uden lige at have regnet på det, så tror jeg godt det kunne være interessant for mig at hente links til din beskyttelse af mobiltelefoner. Du kan finde de forskellige netværk her: http://partnerprogrammer.dk/networks.php

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er faktisk helt ok.

Så hvis jeg var dig ville jeg ikke kaste mig ud i de store ændringer i forhold til design, men lytte meget intenst til hvad folkene her på siden fortæller dig m.h.t. SEO m.m.

Jeg kender ikke Nikolaj, men jeg har gennem et stykke tid fået den fornemmelse, at det ikke vil være dårligt at suge så meget viden ud af ham som du kan :-)

Måske I 2 endda kun have et samarbejde, da Nikolaj vist sælger en del mobiltelefoner.

 

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Inter links struktur ville jeg anbefale at lave en blog på domænet vis dette kan til vælges på dandomain webshop , skriv om hver enkelte produkt på denne blog ,med andre ord end på siden , tilføje efter følgende denne rss - feed til forskellige rss - feed portaler

Side med massevis gode links , du kan tilføje din side til.

http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.ishield.dk%2F&fr=sfp&bwm=i

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

læs gerne denne blog der står super meget om søge optimering www.larsbachmann.dk/

Husk links hjælper på din placering på google

held og lykke med projektet det ser rigtigt godt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tak for jeres svar. Det er dejligt at få så meget respons.

@KennM
Jeg har også selv overvejet, hvordan jeg hurtigt fortæller folk, hvad produktet er/kan. Har også overvejet lidt, om YouTube-videoen skal komme før teksten, således at øverst er der bileder, lige neden under youtube-videoen og så teksten i bunden. Synes at Rosenstand skriver, at det er vigtigt at billederne er øverst, så man ikke bliver mødt at tekst. Men når jeg har lidt flere besøgende, så skal jeg måske prøve noget A/B-split.

Der er også andre som har kommenteret på søgeboksen, men jeg tror faktisk at det er meningen, at grafikken skal stå sådan :-) Men kunne godt være, at jeg skulle se på at få det ændret. Har bare ikke lige givet bruge penge på at få det rettet :-)

@Grove
Ja, man kan godt sætte det på fladskærme, men det afhænger af hvordan din fladskærm er lavet. Hvis det er en "blød" skærm må man ikke sætte invisibleSHIELD på, da det kan ødelægge pixlene på skærmen, hvis du fjerner invisibleSHIELD igen. Du er velkommen til at ringe / skrive til mig, så kan vi lige få afklaret, om det er noget du kan bruge.

@Thomas Clausen
Ja du har ret. Lige nu er ca. 60-70% af alle de besøgende, betalte. Så det er helt sikkert noget som jeg skal have arbejdet med.

@Nicolaj
Tak for linket. Det vil jeg helt sikkert kigge på. Det er også noget, som jeg har overvejet at kigge på, så jeg kan få spredt mig lidt ud, i stedet for kun at bruge google adwords. Jeg har også før været inde på din hjemmeside som ser meget interessant ud. Måske vi kunne finde ud af noget samarbejde. Jeg sender dig lige en privatbesked.

@Mikael christiansen
Hej Mikael. Jeg har allerede været lidt i gang med semoblog. Jeg tror desværre ikke, at jeg kan lave en blog direkte på domænet, men jeg har oprettet ishield-blog.dk gennem one.com. Jeg har dog ikke haft tid til, at gøre noget seriøst ud af den endnu. Men det må jeg have sat tid af til i 2010 :-)

Jeg har også læst Thomas Rosenstands bog vedr. dandomain webshop, men den anden har jeg ikke købt endnu, heller ikke DeMibs. Men en af dem skal jeg nok have købt mig. Hvilken kan i anbefale?

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)