Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kedelig title - MLM Pusher -

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er egentlig lidt ked af at have titlen og har så fået beskeden - meld dig ud men dine indlæg bliver eller skriv noget mere på Amino - dvs. "hjælp os med at blive endnu større og så skal vi nok automatisk opgradere dig til en ny title"

Kaldes det Selvfed?

Lad mig høre jeres kommentar -

Per Krabbe

 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Din titel ændre sig jo efterhånden som du skriver flere og flere indlæg. De fleste af os har selv haft det titel også.

Så lad være med at gå så meget op i det :)

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaha dejligt link  Big Smile

Men hvorfor gå så meget op i din titel her, som kun indikere hvor aktiv du har været herinde   Confused    Der er vigtigere ting at gå op i, ellers skriv en masse gode indlæg og bliv opgraderet...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo nøjagtig samme koncept, som hvis du eksempelvis spillede mmorpg's og blev optaget i en rp guild. Så skal du som regel også altid affinde dig med at være "initiate" eller lignende til at starte med Big Smile Det er jo blot en titel der indikerer hvor aktiv du har været på forummet indtil nu, synes ikke at det er noget at være ked af?

Det eneste jeg har været forundret over før i tiden, var at jeg konsekvent altid var en titel lavere end mine mandlige med-aminoer, der havde samme antal karma point. Diskrimination eller blot en tilfældighed? Haha, aner det ikke og har heller bekymret mig nok over det, til at tjekke om det stadig forholder sig sådan efter ændringerne i systemet. I sidste ende betyder det jo ingenting. Det eneste der betyder noget, er at du hygger dig herinde, får hjælp til dine spørgsmål og selv kan hjælpe andre.

Hav en fortsat fantastisk dag og husk nu at bruge dit krudt der hvor det virkelig batter og betyder noget Smile

De bedste hilsner

Amaris

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det er selve systemet med titler som Per Krabbe ikke forstår. Jeg tror bare han er ked af lige præcis MLM-pusher-titlen fordi den i nogles ører kan klinge enormt negativt.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:
Det eneste jeg har været forundret over før i tiden, var at jeg konsekvent altid var en titel lavere end mine mandlige med-aminoer, der havde samme antal karma point. Diskrimination eller blot en tilfældighed?

Måske fordi det er antal indlæg og ikke karma der giver titel......Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Det var også sådan jeg forstod hans indlæg, men synes nu stadig ikke at det er værd at bruge sit krudt på. Folk på Amino ved jo godt at ens titel ikke er lig med den branche man beskæftiger sig med?

~ Amaris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
Måske fordi det er antal indlæg og ikke karma der giver titel......Wink

Haha, tak for det Henrik. Så er det jo ganske logisk og så lærte jeg også noget nyt idag ;) Altid en dejlig måde at starte dagen på. 

~ Amaris

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:

Hej Peter.

Det var også sådan jeg forstod hans indlæg, men synes nu stadig ikke at det er værd at bruge sit krudt på. Folk på Amino ved jo godt at ens titel ikke er lig med den branche man beskæftiger sig med?

~ Amaris

Men det ved folk der falder over ens amino indlæg på google ikke nødvendigvis, derfor er jeg egentligt enig med trådsstarteren. Ifølge min status er jeg Noteret på First North hvilket jeg bestemt ikke er og hvilket jeg bestemt ikke ønsker at signalere til folk der skulle google efter mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Men det ved folk der falder over ens amino indlæg på google ikke nødvendigvis, derfor er jeg egentligt enig med trådsstarteren. Ifølge min status er jeg Noteret på First North hvilket jeg bestemt ikke er og hvilket jeg bestemt ikke ønsker at signalere til folk der skulle google efter mig.

Ok, skal så ærligt erkende at jeg ikke lige havde anskuet det på den måde. For mig personligt er det stadig ikke et problem, men hvis i er mange der egentlig ikke føler at det er helt optimalt, så vær konstruktive og læg hovederne i blød og kom med nogle alternative titler? Så kan i jo forelægge dem for Amino crewet og se om der skulle være positiv stemning for at ændre det.

~ Amaris

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)