Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på ny livsstils hjemmeside - muno.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Så blev hjemmesiden færdig langt om længe, jeg mangler dog stadig at uploade de sidste produkt tekster/billeder! (Derfor er nogle af teksterne på engelsk, lad vær med at tage jer af det! ) :)

Jeg søger kritik på alt hvad i mener kan forbedres, da jeg selv har stirret mig ret blind på siden efterhånden! :)

 

http://www.muno.dk/

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow!

Rigtig lækker side! Meget overskuelig og lækre farver!
Den virker rigtig gennemført...

Dog er der nogle få ting som jeg ser på det:

- Teksten er meget lys, fx Tilmeld nyhedsbrev - vigtig funktion, men svær at få øje på.
- Teksten i boksen på forsiden, holder sig ikke inden for billedet - er det meningen?

Hvem har lavet siden, og hvilket system kører den i?

 

mvh
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot!

Jeg oplever dog også at teksten på forsiden går ud over den grå kasse..

Men super hjemmeside!

Held og lykke

Partner @ The Social Agency 

Fra Århus
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Spændende webshop.

Et par hurtige kommentarer:

Flashmodulet på forsiden skifter lidt for hurtigt produkt efter min smag - men måske er jeg bare lidt langsom på tasterne ;)

Man kan sortere produkterne efter "position" - hvad er det?

Når man søger efter et produkt, fx "wallet", får man i venstre kollonne et menupunkt der hedder "kategori" - for mig virker dette ikke helt intuitivt, jeg klikkede i hvert fald rundt et par gange uden at blive klogere.

Det var mine kritiske kommentarer - ellers synes jeg det ser lækkert ud. Held og lykke med shoppen.

/Marie

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side du har fået op og køre. Jeg synes egentlig det gråsorte minimalistiske farvetema fungerer ganske fint, men har du prøvet med lidt farvespil? Så vidt jeg kan se, er det eneste sted du afviger i farvetemaet i leveringsstatus, hvilket iøvrigt fungerer godt. Brug det lidt mere.

Og ellers som allerede nævnt skal slideren på forsiden lige finpudses. Hvis det er bevidst, må jeg tilstå, at jeg ikke er helt med på ideen.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg synes fatisk også at karusellen på forsiden skifter for hurtigt - at det så ikke er flash er en anden ting, Marie Wink

Juusu here and Juusu there..

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Synes rigtig godt om siden, den passer til dine produkter.. Jeg er dog ikke så vild med det flash der køre på forsiden, fine billeder, men det skifter alt for hurtig og er for dominerene..

/Thomas

Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sætter farten på slideshowet ned med det samme! ;)

Det var faktisk ment som en design finesse at teksten skulle gå udover selve slideshowet, men det virker ikke rigtigt som om folk er med på idéen, så det fjerner jeg igen.

Nogen kommentare til checkout processen?

 

Hjemmeside designet/css er lavet af min ven og jeg, shoppen er i Magento.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh... jeg er åbenbart slet ikke din målgruppe, for det tog mig lang tid at finde ud af, hvad hjemmesiden handlede om. Når du skriver livsstil, forventer jeg noget med bolig, indretning, miljø m.m. ikke gadgets og andre ligegyldigheder - det er en forlængelse af en livsstil.

Desuden går der noget galt med overskrifterne på dine hovedfotos, når man skifter dem...

Måske er jeg bare ikke den rette til at komme med kritikken... sorrySad

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, flot arbejde!

Checkout processen er der jo ikke så meget at sige til - super enkel og nem! Fedt at det kun er på een side! Giver et godt overblik...

 

Dog synes jeg at det er lidt iriiterende at du har sat priserne uden moms.. Det giver lidt af et chok når man checker ud :/

Juusu here and Juusu there..

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)