Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på ny livsstils hjemmeside - muno.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Retter det lige til livsstils produkter! :-)

Bolig, indretning og det miljø du befinder dig i, er vel også en forlængelse af den livsstil du fører? Ligeså vel som gadgets og andre ligegyldigheder, du vælger at erhverve dig er ;)

Er det på forside slideshowet der er et problem? Har godt fundet en fejl med at overskrifterne overlapper i google chrome, men har stadig ikke kunne finde en løsning :(

 

Jeg tjekker lige det med moms'en! :-)

Er glad for du kan lide checkout side, det bliver ikke for presset med alt info'en på en side?

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det synes Jeg ihvertfald ikke...

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde ikke lagt mærke til det med moms, men du bør i hvert fald læse det her:

http://www.it-borger.dk/lov-og-ret/nyheder/web-hotel-fik-bode-for-ikke-at-oplyse-varens-fulde-pris/

Nu ved jeg ikke, om det bare er en ren brøler, at du ikke har oplyst prisen inkl. moms (eller i det mindste oplyser at prisen er eksl. moms), men uanset hvad er det noget du bør få bragt i orden hurtigst muligt. En anden ting er, at det sender et noget useriøst signal til forbrugeren

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle priserne er med moms.

Det er kun i kurven at momsen og varens pris bliver opdelt.

 

Men det lyder som om det forvirre, så jeg vil fjerne det fra kurven, og gøre så den kun viser den samlet pris. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Huske titlen gerne 65 tegn denne her mener jeg <title> Velkommen til Muno </title>

, huske unikke titler på hver underside

 

Huske ingen kalder en professionel side velkommen lave en sælgende titel , med dine søgeord i.

Husk google læser tekste , så vidste du ønsker besøgene fra google af skriv noget tekst på siden , der er intet på din side næsten og forsiden slet ikke noget , skriv en

Skriv disse sider bl.a.

kort intro tekst forside

En side om jer

En spørgsmål svar side om jeres produkter , skriv noget mere.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor virker siden ikke mere?

Juusu here and Juusu there..

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Siden var nede et par timer igår da vi flyttede server, den skulle gerne være oppe igen nu! :)

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot og gennemført design du har fået stablet på benene. Det fungere rigtig godt med de sort/hvide farver men alligevel kunne det være frækt hvis der kom en pang farve ind på siden... En lyseblå/pink eller ligne ville være super der til i mine øjne ihvertfald...

Det er også nogen super smarte produkter du har i din online store og bliver hele lyst til at købe en masse da inde da det hele er sat op på en måde der ihvertfald giver mig lyst til, at shoppe der inde.

Men synes du skal finde på et godt slogan eller ligne da det med "velkommen til muno" virker forkert i mine øjne...

Din dropdown menu irritere mig da alt i den er skrevet med BOLD. Gør eventuelt sådan, at det kun er kategorien der er BOLD og de andre er skrevet i normal skrift. Også sat eventuelt en border rundt om den så det giver en helhed med stregen under menuen...

Men virkelig godt arbejde!

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)