Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør / Grossister søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg har for 2 år siden lavet et lille firma sammen med min kone, hvor vi tager rundt på markeder og messer.

Desværre er min leverandør lukket ned og jeg søger derfor nye veje.

Kender i tilen leverandør på spøg & skæmt eller T-shirt med tryk så skriv til mig..

 

På forhånd tak

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er ikke leverandør, dog har jeg et restparti af nogle t-shirt. Hvis det kunne ha interesse??

Mvh Kenneth

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 05:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jensens

Jeg har en bekendt der laver alle slags "Amerikaner" print på Tshirt´s også engros.

Amerikanerprints er de rigtige transfer der holder sig pæne, og der findes i 10.000 vis at vælge imellem.

Send mig en mail på info@wiesmann.dk for nærmere info, og du kan se lidt hundemotiver inde på http://www.designerhunde.dk/group.asp?group=30 og lidt blandet inde på http://www.westerntryk.dk/

 Du skal nok regne med at selve printet typisk koster ca. 20,- kr, tshirt 10,- kr og påtrykning 10,- kr med mindre du selv investerer 4-5000,- i selve varme pressen.

Typisk sælges disse varer imellem 80 og 125 kr afhængig af om man står alene eller ej på et marked.

Håber du kan bruge det til noget.

 

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Vi kan godt hjælpe dig med noget salgsbart til markeder / messer.. Vi har alt havd du skal bruge for at lave t-shirts- krus- musemåtter og meget andet med folks eget motiv på og det hele kan laves på stedet...

Ring eller skriv til os og vi vil hjælpe dig med at lavet et super setup til dig som du med garanti får stor respons på... 

Kig evt. forbi www.dansupplies.dk og se hvad vi kan tilbyde eller ring 87119161..

Jeg håber at høre fra dig.

Mvh.

Michael

www.dansupplies.dk

 

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael..

Det er ikke noget vi lige pt vil have, men jeg gemmer det lige så jeg altid kan finde det igen.

 

Nanna

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)