Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dropresearch.com - billigt, standardiseret research

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har for nogle dage siden launchet første version at mit nye projekt www.dropresearch.com. Vi tilbyder 2 typer af research - som i øvrigt også kunne være interessant for nogle iværksættere:

  1. Market Research. Man vælger et market, og så laver vi undersøgelsen ud fra nogle faste emner
  2. Company Research. Man vælger en virksomhed, og så laver vi en virksomhedsprofil ud fra nogle faste emner

Jeg vil rigtig gerne have feedback på sitet's indhold og produktet's indhold:

  • Forstår I produktet på forsiden?
  • Hvilket elementer synes I godt om?
  • Hvilke elementer synes I skidt om?
  • Hvad mener du der skal til for at vi får en høj konvertering, når først vi har fået de rigtige mennesker ind?

Noget af det første der kommer på er en sample research - både company og market.

Glæder mig til at høre jeres feedback.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest synes jeg det er en god og informativ hjemmeside. Nu kan det godt være det falder lidt udenfor dit spørgsmål, men jeg faldt over nogle ting da jeg klikkede rundt på siden.

Gennem mit arbejde har vi ofte behov for grundige analyser af markeder, teknologier og en lang række andre områder. Vi benytter ofte http://www.nerac.com/ til at udføre de indledende analyser. Her har man en oversigt over de forskellige personer der udføre arbejdet, samt hvad deres kompetenceområder er. Når man bestiller en analyse, kan man ligeledes vælge hvem man gerne vil have tilknyttet. Dette mener jeg i bør overveje, såfremt i har en række mennesker bag virksomheden.

Dette bringer mig videre til det næste jeg faldt over. Nemlig at i leverer indenfor 72 timer. Dette virker selvfølgelig lovende, men på den anden side en anelse useriøst. Hvis jeg skal have foretaget en dybdegående analyse vil jeg ikke mene den kan udføres på så kort tid? Man skal naturligvis tage beløbet med i overvejelsen, for jeg ved naturligvis godt at man ikke får meget analyse for Jeres priser, og derfor vil jeg udelukkende benytte jeres service som et supplement til mit videre forløb. Ikke at i skal droppe de 72 timer, men i vil formentlig skræmme nogle væk ved at proklamerer at i kan udføre et omfattende og formentlig et vigtig stykke værktøj for deres videre arbejde.

Når jeg ser listen over hvad der er med i basis/premium, vil jeg gerne have uddybet hvad der høre under de forskellige emner? F.eks. kan en kundesegmentering jo være mange ting. Derfor virker det lidt for overfladisk at i blot skriver at i kan lave en segmentering. Men hvad kan jeg forvente den indeholder? Kan i lave en dybdegående segmentering, eller er det en overfladisk demografisk segmentering? (hvilket igen får mig til at tænke på jeres 72 timers levering, såfremt i mener at kunne fortælle mig specifikt hvem min kundegruppe evt. måtte være).

Sidst men ikke mindst kunne jeg ikke undgå at trække lidt på smilebåndet, da jeg så jeres første emne under FAQ. Er det ikke lidt en falliterklæring, hvis jeg skal finde ud af hvad i tilbyder ved at læse jeres FAQ? Så slår jeres budskab, hjemmeside og markedsføring vist ikke igennem, hvilket vel betvivler jeres evne til at udføre analyser når jeres egne analyser af kunder og markeder samt online-demand og trends ikke er gennemførte, eller i hvert fald ikke udført ordentligt efterfølgende.

Ja, jeg undskylder hvis det faldt helt udenfor dit spørgsmål. Men jeg håber i kan bruge det konstruktivt.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Mange tak for dit feedback. Det er helt sikkert brugbart.

Der er lige én ting jeg blev i tvivl om ang. customer segments. Hvor læste du om det henne?

1. Under Pricing

2. Under Customer Segments

Hvis du læste det under 1, så må det indikere, at vi skal tydeliggøre linket til 2. Hvis du læse under 2, så må vi jo bare forbedre beskrivelsen dér.

Ser frem til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)