Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vudering af fotos til kategori til webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har forsøgt mig lidt frem med disse fotos i pages / osx, af hvad standard det kunne tilbyde.  Det var for at faa en ide til hvordan kategori-fotos til min webshop kunne laves. (er ik grafik haj :) )

Shoppen er ved at blive redesignet saa kan ikke vise hvordan den ser ud paa nuværende tidspunkt. 

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om disse eksempler jeg har lavet. Hvad synes i bedst om? Orginal fave eller "bronze" farven, hviken række?

7411.fotosPDF.pdf

Saa kan man jo arbejde videre med det.

Tak Smile

 

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som udgangs punkt er det jo svært at bedømme hvor godt de passer ind i det andet design du har på siden, men som selvstændige billeder må jeg desværre dige at ingen af dem er særlig gode....

Du skriver selv at du ikke er grafik haj, kan det passe at du er faldet i kassen med super effekter og så er blevet lidt imponeret over hvor nemt det var at lave store ting ved et billede?

Hold dig til original farverne, og tit vil billeder fungere udemærket uden alt for meget rammer og skygger og mærkelige kanter.

Og hvis du mener det alvorligt med din shop, så få en pro til at hjælpe dig med designet...

 

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Hej

Jeg har forsøgt mig lidt frem med disse fotos i pages / osx, af hvad standard det kunne tilbyde.  Det var for at faa en ide til hvordan kategori-fotos til min webshop kunne laves. (er ik grafik haj :) )

Shoppen er ved at blive redesignet saa kan ikke vise hvordan den ser ud paa nuværende tidspunkt. 

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om disse eksempler jeg har lavet. Hvad synes i bedst om? Orginal fave eller "bronze" farven, hviken række?

7411.fotosPDF.pdf

Saa kan man jo arbejde videre med det.

Tak Smile

 

Jeg kan bedst lide de billeder i originalfarverne, men det afhænger jo også af i hvilket sammenhæng de skal bruges.

Det er nogle lækre billeder du har lavet. Tillykke med det Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også til de originale. Forøvrigt superlækre billeder. Topklasse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)