Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 11 ud af 12 (120 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld

Hvilke produkter er der tale om?

Jeg kan varmt anbefale folk at prøve Shine fra Norge mht. helsekostting - de er noteret på børsen i Norge gennem deres moderselskab, så der er godt styr på tingene. Jeg er selv begyndt med det for nylig og har rigtig gode forbindelser og erfaringer med deres ting. De sælger fx cremer uden parabener og anden kemi og nye vitamintilskud, der virkelig kan noget (har fx et norsk statsstudie, jeg kan sende dig om det)

Du kan maile til dem der står for det her: shineclubcph@live.com . Ellers skriv evt. til mig herinde!

Stor hilsen

Jens /  #Networker#

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

#networker#:

Hej Keld

Hvilke produkter er der tale om?

Jeg kan varmt anbefale folk at prøve Shine fra Norge mht. helsekostting - de er noteret på børsen i Norge gennem deres moderselskab, så der er godt styr på tingene. Jeg er selv begyndt med det for nylig og har rigtig gode forbindelser og erfaringer med deres ting. De sælger fx cremer uden parabener og anden kemi og nye vitamintilskud, der virkelig kan noget (har fx et norsk statsstudie, jeg kan sende dig om det)

Du kan maile til dem der står for det her: shineclubcph@live.com . Ellers skriv evt. til mig herinde!

Stor hilsen

Jens /  #Networker#

Jamen hvor poster du så ikke lige et link til produkterne, samt priserne og samtidig lige redegør for afregningsmodellen?

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er gået et stykke tid siden jeg oprettede denne tråd. I den tid er der sket forskellige ting, men jeg har ikke haft tid til at skrive i dette forum.

Mht. produkter vil jeg henvise til BerryEn hjemmeside, www.BerryEn.com/dk/

Mht. priser er du velkommen til at smide en mail til infoHobro@gmail.com så kan jeg sende en pris liste.

Det jeg har brugt tiden på er forskellige møder, forhandlere og kunder m.m. Folk er simpelhen selv kommet for at høre mere og det er jo dejligt. Der er også kommet et 2 cifret antal forhandlere siden jeg gik i gang for godt en mdr siden.

Det er unik fordi de eneste produkter jeg har haft er 3  demo kasser af  B.en  men I næste uge kommer der produkter hjem og så nu kommer det til at gå stærkt.

Keld

 

 

 

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Du er nummer tre i en virksomhed du ikke vil nævne navnet på,

Hvis det er en hemmelighed så skal du da ha lov at ha den for dig selv,

men hvorfor så i det hele bringe et indlæg om det her på Amino? Hvis det er hemmeligt bliver de erfarne MLM er da væk.

All the best

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden er snart 6 mdr gammel :)

/allan

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

kurtenrique:

Hej Keld.

Du er nummer tre i en virksomhed du ikke vil nævne navnet på,

Hvis det er en hemmelighed så skal du da ha lov at ha den for dig selv,

men hvorfor så i det hele bringe et indlæg om det her på Amino? Hvis det er hemmeligt bliver de erfarne MLM er da væk.

All the best

 

Hvis du læste sidste indlæg plus en del andre, inden du skriver. Vil du være klogere

Ha en god weekend

Keld

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld Jeg vil gerne være klogere, men jeg har ikke lyst til at læse alle indlæg i en tråd før jeg svarer, jeg nøjes med et konkret indlæg, der er trods alt 106 indlæg i denne tråd. Det synes som ret mange at gå igennem.

Ha en god dag og held og lykke med forretningen.

 

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld,

Hvordan går det så med jeres MLM projekt nu 6 måneder efter start? Det kunne da være spændende at høre. 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Hej Keld,

Hvordan går det så med jeres MLM projekt nu 6 måneder efter start? Det kunne da være spændende at høre. 

Mon ikke OP i mellemtiden har købt sådan en fætter her:

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Hej Keld,

Hvordan går det så med jeres MLM projekt nu 6 måneder efter start? Det kunne da være spændende at høre. 

 

Hej

Det går super godt. Lige nu arbejder vi med at åbne Holland her den 21 aug.  Island kommer derefter (ca start okt) men det er muligt at så småt at begynde på forretnngsdelen og pt. har jeg ca. 25 personer i disse lande som er klar til den store dag.

Der er kørt de første fire undervisningshold som løber over 5 aftner. Næste siden start har der været online undervisning ca. en halv time hver uge og ud over en del personlige og Skype præsentationer så har vi også løbende online præsentationer på dansk, engelsk og tysk. Fx. så er der 2 på mandag den 16 aug. kl 20 på engelsk og kl 21 på dansk. (smid en mail hvis nogen vil have login oplysninger)

Kunde tilbage meldninger er der også kommet en del af, så det er super og virkelig en bekræftigelse på det er gode produkter. Der kommer snart nogle nyheder på produkt siden, så det er spændene.

Der har været små problemer undervejs (alting er jo helt nyt) men jeg må sige BerryEn virkelig tager fat i problemerne og får dem løst hurtig.

Den 22 aug har vi en Super Søndag i Herrning hvor vi samles ca. 100 personer (stadig få pladser tilbage) Her kommer den ene af ejerne Rainer Ludäscher og Martin Bylsma som er ansat til at hjælpe med at åbne Holland og har stor erfaring på området.

God weekend til alle

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

 

Side 11 ud af 12 (120 indlæg)