Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landsdækkende levering af privatpakker fra 40 kroner!

Side 1 ud af 14 (133 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Sender du mange pakker om året til private modtagere?

- Ønsker du at opnå en besparelse på mellem 25-35 % på dine fragtomkostninger
- Ønsker du at få en bedre likviditet via bedre betalingsbetingelser
- Ønsker du at yde en mere fleksibel service overfor dine kunder

...så læs videre her:

Billig Pakkepost tilbyder landsdækkende levering til privatadresser og dine dine kunder kan frit vælge mellem daglevering kl. 10-16 eller aftenlevering kl. 16-20 (til samme lave pris). Samtidig håndterer vi også gerne afhentning af returpakker direkte hos dine kunder.

Pakkepriser fra kun kr. 40,- ekskl. moms med gratis daglig afhentning af dine forsendelser (ved minimum 2.000 forsendelser årligt).

Pakkelabels udskrives i WinEdi eller Consignor (læs evt. mere på www.edi-soft.dk) på labelprinter der leveres i forbindelse med indgåelse af aftalen. WinEdi eller Consignor integreres nemt med dit nuværende ERP-system så du ikke skal genindtaste de data du har i forvejen. I løbet af kort tid vil vi endvidere tilbyde en ren webbaseret løsning til kunder med mindre forsendelsesbehov.

Vi er for øjeblikket i gang med at integrere track & trace i vores løsninger (pakkelabels udskrives allerede nu med stregkoder). Det inkluderer elektronisk underskriftsbaseret kvittering for modtagelse som du kender det fra f.eks. Post Danmarks modtagerkvittering.

For mere information er du velkommen til at spørge her i tråden eller kontakte undertegnede. Jeg mailer selvfølgelig gerne prislister og kortfattet præsentationsmateriale hvis du skriver til kim@billigpakkepost.dk.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 22:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg vil gerne vide lidt mere om hvordan ovenstående foregår.

Jeg synes det er lidt usædvanligt at I momser privatpakker - er det fordi I selv bliver faktureret for erhvervspakker som er meget billigere, men momspligtige?

 

Grunden til at jeg spørger er fordi det er i strid med Postdanmarks forretningsbetingelser, men at det forekommer rimelig hyppigt alligevel her og der - noget jeg forsøger at rette op på.

 

Jeg vil gerne have mere info - jeg sender ca. 2500 pakker med posten om året og jeg er træt af at køre på posthuset.

 

Eller der er måske slet ikke tale om Postdanmark fragt?

 

I så fald er jeres priser de samme som AB Transports - er det dem I bruger eller er det et helt tredje firma? Har I selv vognmænd?

 

Mere info tak !!! :-)

Fortsat god aften.

 

Du skriver jeg enten kan kontakte dig direkte, eller spørge her. Jeg spørger altid helst offentligt i tråden, så andre også kan få glæde af dit svar på mit spørgsmål. Jeg opfordrer andre til at gøre det samme.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Tak for dine spørgsmål. Det er muligt at jeg ikke har formuleret mig tydeligt nok, men der er ikke tale om en Post Danmark service, og eftersom de er de eneste der er momsfritaget i denne branche, skal vi selvfølgelig tillægge moms til vores priser. Så vidt jeg ved, tilbyder Post Danmark heller ikke aftenlevering Wink

Vi samarbejder blandt andre med AB Transport og en række andre vognmænd. Vi leverer blandt andet den tekniske overbygning (altså opkoblingen til Consignor og en webbaseret løsning) samt track & trace, men driver ikke selv vognmandsvirksomhed.

Jeg håber det var svar på dine spørgsmål, ellers er du velkommen til at vende tilbage.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad lyder det spændende! Især med returpakker samt valgfri dag / aften levering.

Jeg har ikke behovet selv - men kunne godt tænke matrialet alligevel til et projekt som jeg roder med i øjeblikket.

 

Held og lykke!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 23:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger AB-transport i forvejen - har jeg nogen fordel af at benytte jer?

Jeg har p.t. ikke track&trace eller mulighed for at vælge mellem dag/aften levering.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kim

du må meget gerne smide mig noget mere info på morten@improved.dk

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Spændende spændende må jeg sige.

Du skriver i tilbyder landsdækkende levering, er det så til dagen efter det er afhentet? Eller hvad er tidshorisonten?

Hvis man er nystartet og kun har en forventning om man når 2000 pakker året, hvad så hvis man kun når 1460, betaler man så for de sidste 540 når året er gået? Eller hvordan?

MVH
Hans Pedersen

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

...har jeg nogen fordel af at benytte jer? Jeg har p.t. ikke track&trace eller mulighed for at vælge mellem dag/aften levering.

Du har selv lige svaret. Vi giver dig netop track & trace, valgfri dag-/aftenlevering, mulighed for integration med WinEdi eller Consignor og derudover en længere betalingsfrist (uanset om du har "brug for det" eller ej er det jo likviditetsskabende). Vores normale betalingsfrist er netto 30 dage, men Amino'er får netto 45 dage.

Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i ikke en anden løsning end edi-soft, er det ikke en ret stor omkostning på ca. 25-50 tkr. men bare et gæt.

Og kan du ikke smide en fuldprisliste her fra 1-? kg. pr. pakker

Og er der mængde rabat hvis man når op i 5.000-50.000 pakker? 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gam-Jensen:

Jørgen Olsen:

...har jeg nogen fordel af at benytte jer? Jeg har p.t. ikke track&trace eller mulighed for at vælge mellem dag/aften levering.

 

Du har selv lige svaret. Vi giver dig netop track & trace, valgfri dag-/aftenlevering, mulighed for integration med WinEdi eller Consignor og derudover en længere betalingsfrist (uanset om du har "brug for det" eller ej er det jo likviditetsskabende). Vores normale betalingsfrist er netto 30 dage, men Amino'er får netto 45 dage.

Samme priser? 

Side 1 ud af 14 (133 indlæg)