Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender en innovativ og overraskende webbutik?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hæ hæ.

Den med M1 er rigtig god, men det skal siges, at de nu har startet op med live support via chat på deres hjemmeside, så det nu er muligt at komme i kontakt med dem også selvom at man ikke er kunde.

 

Men der findes stadig virksomheder på nettet, hvor man fristes til at tro, at de nærmest skjuler kontaktinformationer med vilje. Nogen vil kalde det en meget stram kanalstrategi.

 

McAfee er et godt eksempel på en stram kanalstrategi, hvor man i support henseende skal søge sit svar på FAQ-databasen, hvorefter man får tilbudt kontaktmulighederne. Men det er selvfølgelig også ved support.

 

Når vi taler om salg, så mener jeg, at mange kunne øge deres salg ved at fokusere på dialog (det er jo også min kæp-hest) i stedet for kun at fokusere på antallet af besøgende kontra optimering af konverteringsgraden.

 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Så vidt jeg kan se, søger du en webshop, og jeg kender personligt kun ganske få af disse, der skiller sig ud på en positiv måde; deriblandt - som nævnt tidligere - Saxo.com.

Men, hvis du søger en virkelig højteknologisk, imponerende hjemmeside, så tag og surf lidt rundt - og kig på - 2Advanced.com.

2Advanced Studios designer hjemmesider og reklamer des lige til større virksomheder.







Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ooops...


Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan da sagtens finde M1''s telefonnummer, telefaxnummer og mulighed for at sende email - udover live chatten.  Under "Kundeservice" - "Kontakt"
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)