Hæ hæ. Den med M1 er rigtig god, men det skal siges, at de nu har startet op med live support via chat på deres hjemmeside, så det nu er muligt at komme i kontakt med dem også selvom at man ikke er kunde. Men der findes stadig virksomheder på nettet, hvor man fristes til at tro, at de nærmest skjuler kontaktinformationer med vilje. Nogen vil kalde det en meget stram kanalstrategi. McAfee er et godt eksempel på en stram kanalstrategi, hvor man i support henseende skal søge sit svar på FAQ-databasen, hvorefter man får tilbudt kontaktmulighederne. Men det er selvfølgelig også ved support. Når vi taler om salg, så mener jeg, at mange kunne øge deres salg ved at fokusere på dialog (det er jo også min kæp-hest) i stedet for kun at fokusere på antallet af besøgende kontra optimering af konverteringsgraden. |
Hejsa!
Så vidt jeg kan se, søger du en webshop, og jeg kender personligt kun ganske få af disse, der skiller sig ud på en positiv måde; deriblandt - som nævnt tidligere - Saxo.com.
Men, hvis du søger en virkelig højteknologisk, imponerende hjemmeside, så tag og surf lidt rundt - og kig på - 2Advanced.com.
2Advanced Studios designer hjemmesider og reklamer des lige til større virksomheder.