Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 18 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

eller når Randy Gage kommer til København, ved du er lidt fan af ham.

Fan og fan... der var engang hvor det at referere til Gage var go´ lir - og ja, en photo-opportunity fik jeg jo i KBH for nogle år siden ifm. et generic event hvor reps fra mange selskaber deltog - et underholdende seminar over 3 dage - det var dengang han fortalte om sine enorme indtægter, som rent faktisk var skabt via træningsmaterialer - og ikke residual income (det fortæller han rent faktisk selv på networkmarketingpro.com sammen med Worre. I lyset af at Gage nok om nogen er en af dem der seriøst bør genopfinde sig selv, og ikke køre i den samme "dishwasher in a pancake house", så er fan i den grad overdrevet - men ja, har haft respekt for den evne han har til at begejstre og "forføre".

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er da helt vildt spændende :-0

Specielt set i lyset af Randy Gages og Eric Worres frisure!

Hilsen

Anders

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

ja og de 4 mona banditter nævner ikke navne, og tror ikke du har badehætte på  Wink

god dag

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er midten på siden mange ting... gider ikke læse linket - forklar lige pointen med linket - kan forstå det har noget med skaldede folk at gøre?

Er der en konklusion mellem kritik, skaldethed osv.?

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Lasse

 

det var for at drille dig lidt ikke andet, men bogen er faktisk rigtig god, du bure læse den

engang til vinter, når de mørke dage kommer.

karsten

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

det var for at drille dig lidt ikke andet, men bogen er faktisk rigtig god, du bure læse den

engang til vinter, når de mørke dage kommer.

Karsten, husk da lige at nævne at bogen kan findes; gratis; mange steder på nettet :)

 

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

TheSecret.TV:

He, he, he - der er åbenbart nogle networkere fra FLP, HerbaLife og TNI m.fl., der er "bange" for den nye konkurrence med Agel...!?

Åhrr ja - helt vildt - for AGEL har da om nogen styr på forretning og ekspansionen overalt ;-)

Spøg til side - og en reminder til alle dem der hopper og springer - og får paranoia når de ikke er først i nye koncepter - eller partout SKAL have fat i dem der var først sidste gang: Alene i DK lever vi 5.5 millioner mennesker... et par tusinde i en sund og solid forretning og du er homefree - og så sats i nye retninger - på nye prospekter... Old MLM-people jumping around carry too much luggage... hvem løber stærkest...? Ham med eller uden en tung kuffert... ;-)

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse!

Jeg har af og til læst denne tråd siden jeg engang var inde på Amino.

Nu fik jeg bare lyst til at skrive min mening om det med at hoppe fra firma til firma.

Jeg startede i 2000 i FLP og var tæt på Manager da min mor blev kræftsyg og efter 1 år døde, og derfor gik jeg i stå, jeg finder konceptet for svært at få en passiv indkomst i, men jeg bruger stadig mange af deres produktert og sælger jævnligt til gamle trofaste kunder og får næsten hver måned min bonus der giver mig gratis produkter.

Så rendte jeg ind i Mannatech der efter min mening er det bedste og mest seriøse firma i MLM sammenhæng med de absolut bedste produkter. Blev også her meget hurtig næsten president, men da vores produkter er så gode, så har vi virkelig modvind fra medicinalindustrien. Jeg er da stadig manager og har en ok bonus, og hvis jeg lagde mere kræfter i, så ville jeg nok hurtigt komme op igen, men da jeg er bedst til at hjælpe min downline og der ikke er nogen der ønsker hjælp pt, ja så går det lidt langsomt, men ligesom med produkterne fra FLP, så er her mange produkter jeg aldrig vil stoppe med at bruge og her overstiger min indtægt også mine produktkøb og det glæder mig at Mannatech igen med deres nye Osolean vægttabsprodukt der VIRKER igen har fået vind i sejlene.

Så blev jeg indtroduceret for SHINE og jeg blev meget hurtigt super glad for deres produkter også og de har mange produkter som jeg ikke kan få i hverken FLP eller Mannatech, så jeg synes dom rigtig mange andre jeg arbejder sammen med at det er lækkert med et stort udvalg af produkter så man nemmere kan hjælpe sine kunder da alle er så forskellige. Og det sidste  nye produkt fra SHINE der er et vitamin K2 er bare et helt genialt produkt. Det nedsætter dødelighed ved hjertekar sygdomme med 50% og alle burde have det og de kan bare gå til deres læge og få hjælp og det skal de da mange er på blodfortyndende medicin og det kræver at en læge er med hele vejen, men har man en læge der ikke vil høre tale om det, så burde man søge anden læge da det er en forskning alle læger bør kende til.

Så vil jeg slutte af med at fortælle at jeg igen er stødt ind i et nyt firma hvor ens kunder hverken behøver at sluge pulver eller piller eller alverdens drikke. Og det er det mest fantastiske jeg endnu har oplevet. Man skal stadig sørge for at få sin vitaminpille, fiskeolie og også gerne Vit K2 da det er et produkt der sætter gang i kroppens naturlige proesser ved hjælp af akupunktur, men det tilfører ikke kroppen noget som helst. Det er nanoteknologi der i plasteret frembringer en impuls der på de rigtige punkter sætter gang i kroppen processer indenfor få sekunder. Jeg har set det med egne øjne rigtig mange gange nu. Vi behøver ikke fortælle en masse fantastiske historier som andre firmaer gør, folk skal bare se og prøve det og miraklerne sker lige for øjnene af dem. I kan se mere på www.lifewave.com/2you Vi har besøg fra Island en måneds tid for at få gang i dette produkt og ham der er her nu startede den 2. januar i år og har 2600 kunder og de er spredt over 30 lande allerede, og jeg har allerede 30 kunder på blot 3 uger, så det er jo helt fantastisk. Lifewave har næsten samme bonus system som Agel, men her kommer der ikke kun kunder ned i en perlerække ovenfra, nej næsten alle går igang med at bygge deres andet ben også og så ser alle de nye kunder straks hvad produktet kan hvilket får dem til at tegne op lige med det samme.

Men alle de firmaer jeg ovenfor har nævnt står mig meget nær og det kan ikke undgås at jeg har dårlig samvittighed over at skuffe dem der er tro mod de firmaer, men jeg må videre med det jeg føler er rigtigt uden at jeg dropper dem, jeg er bare ikke så aktiv i alle firmaer. Jeg går heller ikke ned i de forskellige downline og støvsuger dem for forhandlere, så jeg har det ok med at jeg springer da det er nødvendigt for mig. Og nu er jeg så vidt at jeg tør sige det offentligt med fare for at der er nogle uplines der bliver sure, men det er så bare ærgerligt, for nu kan jeg se lyset og er endelig på vej mod en sikker passiv indtægt. Nu har jeg endelig fundet et firma hvor min downline vil have hjælp og hver dag tegner rigtig mange kunder op da alle vil have det.

Ha en god dag og måske vi mødes på alle de møder vi har rundt om i landet.

MVH Mianne

 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Mianne.

Selvom dit indlæg er målrettet Lasse, så tillader jeg alligevel at blande mig. At FLP har fået den succes, som de fortjener, skyldes en blanding af lederskab, gode produkter og lokal tilpasning. Når jeg siger lokal tilpasning, så mener jeg, at selskabets produkter og anprisninger heraf overholder gældende dansk lovgivning. Hvis man ønsker at skabe sig en forretning, som kan sikre een økonomisk mange år frem, så skal man være 100% sikker på, at konceptet eller produkterne ikke overskrider gældende regler på området.

Det lader til, at du har fundet dit hjem hos Lifewave. Mit spørgsmål er så bare, om du er bekendt med reglerne indenfor medicinsk udstyr. Laver man en hurtig søgning på nettet, så kan Lifewave fjerne sår, migræne, insomnia etc. Jeg skal ikke afvise, at disse påstande er rigtige, men hvis det er tilfældet, så skal produkterne registreres hos lægemiddelstyrelsen.

Nu vil Lifewave folk sikkert sige, at det er noget sludder, for der er ikke noget, som trænger ind i kroppen ved brug af Lifewave produkterne. Problemet i Danmark er bare, at vi her ikke nødvendigvis kigger på produktets indhold og virkning, men er mere optaget af produktets formål! Så er formålet med et produkt at helbrede, lindre eller påvirke legemesfunktion, - ja, så falder produkterne ind under lægemiddelstyrelsen.

Du er selv inde på problematikken med Mannatech. Gode produkter, men i stid med gældende regler, så hvad skal vi bruge det til, hvis vi vil opbygge en seriøs forretning.

Her er mit råd til alle de personer, som forsøger sig med network marketing. Når du ser produktet, så undersøg indhold, pris og formål. Find ud af om det ville være muligt at sælge produktet gennem Matas eller et apotek. Hvis ikke dette er muligt, så vil selskabet have en meget kort levetid i Danmark.

Jeg har selv arbejdet indenfor Wellness branchen i 8 år, hvor jeg har været leverandør til Matas og Apoteker. Lifewave er ikke de første, som forsøger sig med medicinske plastre, da lignende har været en tur forbi detailsektoren. Dog blev produkterne hurtigt tilbagetrukket.

Så hvis du vil være 100% sikker på, at Lifewave har en fremtid i Danmark, så kontakt din lokale fødevareregion. Få deres mening om produktet. De vil sikkert henvise dig til lægemiddelstyrelsen, da der er tale om plastre. Så kan du kontakte dem, for at høre deres mening om produktet.

For god ordens skyld vil jeg minde alle om, at markedsføring af ikke godkendte lægemidler i Danmark udløser en bøde på kr. 50.000.

Held og lykke.

Hilsen

Anders

Side 18 ud af 31 (304 indlæg)