Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 30 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg ser det nu ikke som mudder kastning, men mere en snak om forskelle på to forskellige produkter.  Jeg har selv brugt Agel produkter og dem er der slet ikke noget i vejen med.

Måske har du ret i at tråden er ved at dø ud, så for min skyld kan vi godt lukke og slukke denne tråd.

God sommer til alle. CoolBeer

Keld

 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey Alle Aminoer

lige lidt nyt, godt nok på engelsk, men det går jo nok

forsat god uge

The prestigious American Business Awards Committee has selected their finalists for this years’ “Stevie Awards” and Agel has been named a finalist in two categories. Glen Jensen, CEO and Founder of Agel Enterprises, is a finalist forExecutive of the Year” (where he is up against the COO of the National Hockey League among others) and Agel’s recent GLO product launch is a finalist for “Marketing Campaign of the Year.”

The New York Post recently called the Stevie Awards “the business world’s own Oscar Awards.” Just being named finalists in these categories is a distinct honor for Agel. The recommending citation stated…

“This is a significant achievement for which you are to be applauded. This means that independent judges agreed that these entries are worthy of national recognition, and that you have won at least a Certificate of Finalist Recognition, and possibly a Stevie Award.”

Winners will be announced at the annual ABA gala in New York City on June 21st. See http://www.stevieawards.com/aba for more details.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey alle

 

 lidt godt nyt :-) for dem i Agel

Agel was recently honored as the June cover story in the prestigious Network Marketing Business Journal publication. The lengthy article, titled “Agel Hits Its Stride” features Agel Founder and CEO Glen Jensen, the remarkable product story, the global growth of the company, the work of the AgelCares foundation, and Agel’s unprecedented compensation plan, which it calls the “best comp plan in the business.” Multiple copies of the publication were sent as a courtesy in North American Autoship and Enrollment packs from Agel’s product distribution center in the month of June.

http://www.agel.com/newsroom/?p=850

mvh Karsten

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Hvem er det udover firmaets egne der kalder compensationsplanen for markedets bedste? Jeg er i øvrigt aldrig stødt på et firma hvor en sponsor prøver at stoppe en downline fra brake away... Så den udmelding overrasker mig da, jeg er kun i et firma, men har stiftet bekendtskab med en række, hvor dette ikke har været tilfældet.

Kan du fortælle hvor stor en procent del der tilbagebetales af omsætningen? Er det 50%

Mvh.

Martin

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey

læs atiklen og du kan se deres bonus  på www.agel.com  du har ikke sat dig ind det,

og de er fair nok, men lad være med at tro du forstår deres bonusplan, for det tror ikke du gør

mvh Karsten

lad være med at svar med minder du har sat dig ind i tingende, gider ikke at bruge min tid

på folk ikke sætte sig ind i noget  sorry

mvh Karsten

agel senior manager

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Karsten

Tillykke med dit fine svar.

Ved ikke helt hvad det er du læser af mit indlæg, men jeg påstår absolut ikke at kende Jeres bonusplan. Jeg SPØRGER dig direkte om firmaets udbetaling i procent af omsætningen.

Og nu har jeg så brugt tiden på at læse artiklen igennem. Så STILLER jeg dig igen spørgsmålet. Hvem udover de to ledere kalder Jeres compensationsplan for markedets bedste... Dette har INTET med mit kendskab til den at gøre, og nej jeg kender den ikke. Det er ikke mig der siger at man har den bedste compensationsmodel hverken i mit eller i andet firma. Jeg har ikke kunnet fiinde detaljerne i artiklen - så fortæl da endelig hvor i artiklen andre udtaler sig.

Jeg er faktisk rystet over din arrogance i dit svar.
Du henviser til bonusplan.... hvor står der jeg er interesseret i den? Står der da i bonusplanen hvor stor en del af omsætningen der udbetales i provision/bonus? Eller kan jeg se i bonusplanen hvem der udtaler sig udenfor firmaet om denne model?

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hey

ikke for at være ond , men prøver igen som jeg skrev          lidt godt nyt :-) for dem i Agel

men kan da godt skrive lidt om bonus planen hedder quadra plan og er den består af de bedste ting fra de 4 mest bruge bunusplaner i mlm

Agel udbetaler, mener det stadig er 51 %

magasiner som har udtalt sig om agel og bonusplanen er : dem jeg lige kan kuske  Business Q - direct selling industry - netcoo

 

karsten

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jeg er faktisk rystet over din arrogance i dit svar.
Du henviser til bonusplan.... hvor står der jeg er interesseret i den? Står der da i bonusplanen hvor stor en del af omsætningen der udbetales i provision/bonus? Elle

Martin jeg tror Karsten er lidt sur i dag.

Jeg kender til bonusplanen og jeg mener også Agels bonus plan er den bedste der findes i Agel. he he

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing.

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

lol

nej nej da men folk må sætte sig ind i tingende ikke ?

og man bliver betalt for det arbejde man ligger i det, men enkelt og fair nok

forsat god sommer

Side 30 ud af 31 (304 indlæg)