Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding af undersider

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er i Demib's SEO 2.0 blevet gjort opmærksom på at det kan være vigtigt at seo optimere underside til specifikke emner, så kunderne havner direkte derpå frem for at skulle via forsiden hver gang.

Her tænker jeg så om man måske burde linkbuilde sine undersider ligesom man gør med forsiden i linkkataloger eller tjener dette ikke noget formål?

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Du skal helt sikkert linkbuilde til dine undersider også. Det kan gøre underværker for din side.

Som du allerede har læst, bør du optimere dine undersider mod hver deres søgeudtryk og så supplere det med linkbuilding.

Mange webshop-ejere vil også opdage, at nogle udvalgte dybe links direkte til produkter kan gøre underværker for de produkters ranking. Så det er bare at komme i gang.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan du sagtens og jeg vil da anbefale dig at gøre det. Hvis du har RSS på din hjemmeside vil det også være en god ide at tilmelde dig de RSS kataloger som er derude. Så får du automatisk dine opdateringer ud her. Du kan finde en liste over disse RSS kataloger her

Derudover er det også godt at få link til dine undersider  andre steder fra, så du ikke kun bygger din linkpopularitet på katalogerne... 

Find evt. nogle fora etc. der passer til din branche. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg målretter mine undersider knivskarpt til nogle givne søgninger . For mig er det vigtigere at ligge på toppen med eksempelvis søgningen avisabonnement jp end avisabonnement. Langt de fleste salg kommer ved nogle specifikke søgninger, som jeg vægter meget højt.

Dine undersider skal ret hurtigt give en indikation af at have noget med den specifikke søgninger som brugeren har udført, for at du får konventeret til et salg. På samme måde har jeg min tilbuds tabel med på alle sider, så kunden ikke skal klikke en gang for meget, for at finde frem til den.

Held og lykke :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig med Caspers udmelding. Dine undersider er ekstremt vigtige, især hvis du ønsker at genererer noget salg igennem din side. 

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen linkkataloger hvor man kan få links til sine undergrupper. Jeg har haft meget svært ved at finde nogle

 

Med venlig hilsen

Vibeke Kristensen

Tallerkner i farverige design

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Okay.. Jeg linkbuilder f.eks. KUN på forsiden.. Og jeg ligger okay her, men bør jeg linkbuilde på ALLE under sider også? Helt ned til et specifikt produkt?
Dvs ud over at tage f.eks. "Styrketræning" så skulle man gå helt ned og lave LB på f.eks.: 15kg Håndvægt, 20kg Håndvægt osv??

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steven Zacho:
Helt ned til et specifikt produkt?

Du kan prøve at vende spørgsmålet om, og se det lidt mere fra en bruger- og søgemaskine synsvinkel ...

Hvis du publicerer en side på Nettet - uanset om det er en artikel, en debatside, et produkt eller andet, som der ikke er EN ENESTE anden side på Nettet (ud af de billioner der er) der gider at linke til, hvor vigtig mon den så lige er? Hvis INGEN andre i hele verden gider at nævne denne konkrete side og linke til den - men til gengæld billioner af andre sider, hvilke er så de vigtigste at have med i en søgemaskines indeks?

Kan du se pointen?
Sider ingen snakker om er mindre vigtige end sider folk snakker om og linker til ...

Det er bl.a. derfor blogs klarer sig så sindssygt godt i søgemaskinerne som de gør, fordi det er meget mere oplagt og udbredt, at der faktisk er mindst et eksternt link til hver eneste side (blogindlæg).

Så ja, hvis du vil styrke dit website så meget som muligt i forhold til søgemaskinerne, så vil det være en stor fordel hvis der er mindst et eksternt link til hver eneste af dine sider . inklusiv alle de produktisder, du gerne vil have til at ranke.

Det hjælper bare ikke så meget, hvis alle disse links kommer fra det samme site. Der skal helst være en naturlig spredning på de dybe links - præcis som med alle andre links.

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Keramikladen:

Er der nogen linkkataloger hvor man kan få links til sine undergrupper. Jeg har haft meget svært ved at finde nogle

Med venlig hilsen

Vibeke Kristensen

Tallerkner i farverige design

Her er et linkkatalog

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Er der nogen linkkataloger hvor man kan få links til sine undergrupper. Jeg har haft meget svært ved at finde nogle

Der er enkelte kataloger hvor det er muligt at tilmelde flere sider f.eks. http://www.advertise.dk/. Du kan også bruge social bookmarking som f.eks. på http://www.favo.dk/ eller http://www.folkd.com/

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)