Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis aktier!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj tjener ikke 500, har tjener den smule man får gennem et affiliate link, tror det er omkring 70 kr. og det er vidst ikke meget mere end han bruger tid på denne tråd, så ville ikke have ond nogle stederBig Smile

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket er også på Nordnet.dks forside, så det er ikke så svært at finde:

 

Om aktieposen

Du får aktieposen, hvis du åbner et aktiedepot inden den 28. februar 2010. De eneste begrænsninger er, at du ikke må have et aktiedepot hos Nordnet allerede, og at vi kun giver en aktiepose pr. person.

Aktieposen indeholder:

  1. 3 DSV-aktier til en værdi af ca. 250 kr.
  2. Et aktiedepot uden depotgebyrer.
  3. 19 kr. i fast kurtage i hele Norden (tre måneder).
  4. Introduktionskurser i Nordnetskolen. Både på nettet og hos os.
  5. Tips fra Eksperterne på nordnet.dk.
  6. Aktiekurser fra de nordiske børser i realtid.

Værdipapirerne overføres ca. 2-4 uger efter første indlogning. Værdipapirer som modtages i aktieposen er skattepligtige. Kontakt venligst SKAT i tvivlstilfælde.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper LM:

Linket er også på Nordnet.dks forside, så det er ikke så svært at finde:

 

Om aktieposen

Du får aktieposen, hvis du åbner et aktiedepot inden den 28. februar 2010. De eneste begrænsninger er, at du ikke må have et aktiedepot hos Nordnet allerede, og at vi kun giver en aktiepose pr. person.

Aktieposen indeholder:

  1. 3 DSV-aktier til en værdi af ca. 250 kr.
  2. Et aktiedepot uden depotgebyrer.
  3. 19 kr. i fast kurtage i hele Norden (tre måneder).
  4. Introduktionskurser i Nordnetskolen. Både på nettet og hos os.
  5. Tips fra Eksperterne på nordnet.dk.
  6. Aktiekurser fra de nordiske børser i realtid.

Værdipapirerne overføres ca. 2-4 uger efter første indlogning. Værdipapirer som modtages i aktieposen er skattepligtige. Kontakt venligst SKAT i tvivlstilfælde.

 

Det var den ikke da jeg tjekkede, men så er jeg jo fri for at sende flere links Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nis Rønlund Jensen:

Nicolaj tjener ikke 500, har tjener den smule man får gennem et affiliate link, tror det er omkring 70 kr. og det er vidst ikke meget mere end han bruger tid på denne tråd, så ville ikke have ond nogle stederBig Smile

 

Man må jo ikke sige hvad man tjener, men nu er den på forsiden: http://www.nordnet.dk, så ikke flere affiliatelinks herfra Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Per Aaskov:

Bautik:

Per Aaskov:

og så er der vist også noget om at man får 500 kr for at hverve nye kunder, ik? Smile

Og?:) Nicolai har været så venlig at infomere om det er et affiliate Link og ikke vil poste den offentligt. :) Og så kan man da ikke have ondt i røven over at Nicolai tjener penge, om det så er hans intention med dette link eller ej :)

per at bruunmedia.dk, du må gerne sende mig linket:)

Jeg har skam absolut heller ikke noget imod det. Man kan nemt selv finde det på google, men derfor kan man jo godt hjælpe ham lidt.

 

For at være 100% ærlig, så startede jeg ikke denne tråd for at tjene penge, men udelukkende fordi jeg mener at det er et godt tilbud. Nu er tilbudet så kommet på deres forside: http://www.nordnet.dk, så ikke mere affiliate herfra. Jeg kan iøvrigt oplyse at jeg indtil videre har tjent 0 kr. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ja - nu vi lige snakker aktier , så sænkede nationalbanken igen renten.

Nu til 1,05  - how low can we go.

Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

A P Møller, ja, eller 3 stk. Berkshire HathawayBig SmileBig SmileBig Smile:

http://finance.yahoo.com/q?s=BRK-a

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Nå ja - nu vi lige snakker aktier , så sænkede nationalbanken igen renten.

Nu til 1,05  - how low can we go.

Yeps, det er godt med rentesænkelser, men bankerne øger jo bare deres marginal - min egen har øget deres med over 4%, det er sq lettjente penge, godt nok har de lidt øget omkostninger til bankpakke 1 mv. meeeen :-)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benyttede deres tilbud i sommers om aktier til ca. 250kr, det var 1 stk. Carlsberg aktie, da jeg fik den var den allerede godt over 300kr og solgte den til 340kr tror jeg.. Jeg bruger KUN Nordnet.. Primært fordi de er nemmere, billigere (end banken), og har givet mig en mega kredit som jeg kan handle for udover mine egne penge :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for en sikkehedsskyld:

Er det rigtigt forstået, at der ingen udgifter er ved at oprette sig som bruger og få de 3 gratis aktier? Dvs. der kommer ikke et gebyr på 500kr om 5 måneder, eller et medlemsskab, der skal betales næste år?

For i så fald så vil jeg da oprette mig med det samme :)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)