Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til design af salgs hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke sådan ud ved mig.

Hverken på:
Vista i: firefox - IE
Windows 7 i: firefox - IE

Men der er desværre en del fejl i deres markup, så der kan jo ske at være problemer med visningen nogen steder.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Bliver lidt mistænkelig, er det kun mig hvor det ser sådan ud?

Jeg har testet i flere browsere på Windows 7

Efter en indlæsning af en backup ser hjemmesiden nu rigtig ud hos mig også, beklager at have highjacket tråden og sat Henrik P i arbejde Tongue Tied

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overlever nok :O) - tak for hjælpen alligevel.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skovgaard-guitars:
Men da vi ikke helt ved hvordan en ordentlig designed og kundevenlig hjemmesige bør vøre. Håber vi at i har nogle, gode råd, eller lignede

Jeg synes ikke der har været deciderede råd eller lignende endnu. Så her får du lige mit input.

Først og fremmest synes jeg det er fedt at se far og søn gå sammen om at stifte en virksomhed der lugter langt væk af entusiasme og interesse for det i laver. Thumbs op for det.

I sælger et ret specielt produkt, forstået på den måde at man ikke ser den slags hver dag. Når jeg lander på jeres side, savner jeg billeder eller noget grafisk der viser hvad i rent faktisk sælger. Efter jeg lige ramte jeres side første gang savner jeg virkelig noget der viser mig hvad der gør jeres custom guitarer specielle.

Jeg kan finde to billeder af én guitar som i har malet og det er fint nok, det kan være det er den eneste i har færdig endnu. Så må man arbejde med hvad man har og få det til at se så godt ud som muligt. Det ser ud som om det er et flot paintjob, men billederne kunne være mere appetittelige. Se f.eks. på andre websites der sælger guitarer og saml noget inspiration. Har i evt. nogle skitser eller noget andet liggende der viser stilen din far tegner/maler, synes jeg i skal scanne dem og vise det frem på sitet. Vil man have custom malet sin guitar, vil man helt sikkert vide så meget som muligt om kunstnerens stil inden man går videre.

Mht. designet synes jeg i skal beslutte jer for om i vil lave websitet selv eller om i vil have en anden til at stå for det. Er det ikke noget i har erfaring med, vil jeg klart anbefale at i betaler jer fra det, så i kan komme videre med det det hele handler om, at drive jeres forretning.

I kan i mellemtiden gøre jer nogle tanker om hvad der skal være på sitet, så i kan komme hurtigt videre. Ønsker i at beholde jeres logo som det er nu, har i nogle tanker om farver, vil i have en decideret webshop og så videre. Få skrevet jeres tanker og ønsker til siden ned, og saml inspiration fra andre websider.

Som designer synes jeg det er super fedt hvis en kunde kan pege på et par andre websider og fortælle at "dét her synes jeg ser godt ud" og "jeg kunne godt tænke mig noget hen ad den her stil".

Det var bare lige hvad jeg kunne komme på. Jeg håber i får succes med det.

Med venlig hilsen

Martin

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en email.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi takker mange gange for de mange gode råd, og tilbud vi har fået. Vi vil sætte os ned og snakke om dem, og virkelig seriøst overveje de mange tilbud og råd vi har fået

Mange tak

Held og lykke fremover

 

Skovgaard guitars

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)