Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til regnskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej!

Er der nogen der kender/ kan anbefale mig en der kan hjælpe mig med regnskabs regning?

Det jeg har brug for er bare en der gider sætte sig ned nogle timer med mig, og "lærer" mig hvordan jeg skal føre regnskab. Hvad kan trækkes fra, moms, bogføring osv.

Det skal helst være en i Odense området.

Mvh Maria (som er ved at få grå hår over den regning)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

 

Vi vil gerne hjælpe med kom dit nr så ringer jeg dig op :)

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal bruge en bogholder/revisor, og herefter muligvis tage på et kursus.

Uden at det skal lyde forkert, tror jeg ikke, at du bare lige sådan lærer at bogføre mv.

Der er mange regler at holde styr på.

/peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Tror du skal bruge en bogholder/revisor, og herefter muligvis tage på et kursus.

Uden at det skal lyde forkert, tror jeg ikke, at du bare lige sådan lærer at bogføre mv.

Der er mange regler at holde styr på.

/peter

Hej

Jeg er helt enig med Peter. Det vil meget hurtigt blive et meget dyrt bekendtskab med et par timer her og et par timer der. Kig eventuelt på de lokale aftenskoler eller iværksætterfora, hvor der også tilbydes kurser.

Med venlig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener heller ikke jeg skal kunne det hele, men vil gerne lave mine egne regnskaber, og forventer ikke en kæmpe kunde tilgang i starten. så det er bare det mest gængse jeg vil have kendskab til.

Jeg siger mange tak for jeres gode råd. min egen ide var også og kontakte en bogholde/revissor, vil bare ikke benytte mig af dette fast, da jeg helst vil holde styr på økonomien selv :)

God weekend til jer alle.

Mvh Maria

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)