Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt navn - nyt logo - hvad synes i?

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Nissen:

Ja nu ser det sku godt ud. Jeg tænker på lidt farve på den pensel som ikke har malet teksten evt. - bare for at bryde det sort/hvide lidt.

 

Ja måske rød, det ser godt ud til sort/hvidt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anja, 

Jeg synes det kunne være sjovt at se et paradox af en art i logoet og jeg kigger helt naturligt efter ét og ser om der skulle gemme sig noget i whitespacen - og så vidt jeg kan se, er der ingenting, hvorfor jeg også synes at det er ærgeligt at dit P ikke er samlet.  Hvis der er ikke er nogen grund til at de to streger ikke rører hinanden, kan de vel lige så godt røre? Ellers er det sgu bare forvirrende. 

Når det så er sagt, synes jeg at det virker bedst uden X - og selvom "x marks the spot" er skægt, så er det altså forvirrende for dit brand. Jeg ville udtale det firmanavn som "Para-do ... Eks"

Hvad er idéen med vingerne? Igen - fordi du hedder Paradox, forsøgte jeg at finde paradoxet i logoet og begyndte derfor at "p-fly" "p-vinge", "p-engel", "p-ird", "phugl", "p-utterfly"'e mig igennem mulighederne, blot for helt skuffet at opdage, at der ikke var nogen dybere mening med noget. 

I min mening skal der være en idé med et logo - og hvis der ikke er dét, fungerer et navnetræk bedre - eventuelt med en tagline. 

Bare input herfra. 

 

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld - jeg havde ikke lige fået redesignet af Amino ind på rygraden og troede slet ikke at der var nogen der havde kommenteret dit logoforslag. Jeg ser nu fire millarder kommentarer og logorevisioner, jeg ikke havde set, da jeg skrev tidligere ;-)

Jeg synes også at det du er endt op med, er langt bedre en dem du startede ud med. 

 

Men beklager mine totale unødvendige posts til alle 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anjah:

Du bør vælge det der, for der er signalværdien bedst... Og så ser det godt ud ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, og et kæmpe TAK for jeres hjælp og gode råd! Skype-Smile

Der er et stort flertal i stemmer for denne:

Så det bliver den! :) Jeg vil lege lidt med at få noget farve på.. og evt lave logoet som en flash på den kommende hjemmeside med et 'paradoksalt' mouseover eller lignende..

@ Lone - tak for din grundige vejledning og kommentarer! Skype-Smile Hehe, ja jeg har også selv (flere gange!?) laver stuntet med dybdegående at besvare et indlæg som for længst var hoppet godt videre, det er så herligt! Skype-Giggle Big Smile Men jeg siger mange tak alligevel! Du fik mig til at overveje at lave lidt skjulte finurligheder! Godt forslag Yes

/Anja

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anjah:

Business:

Hvad med det sidste fra side 2, men.....

måske med større penne, creations startende efter penne og med mindre skrift, så det slutter samme sted som paradox?

Tak for forslaget :) :

 

Toplækkert ;o)

Helt vildt hvor meget bedre det er nu.......Lad os se hvis du begynder at lege med farver m.m.

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

 

Toplækkert ;o)

Helt vildt hvor meget bedre det er nu.......Lad os se hvis du begynder at lege med farver m.m.

 

 

Thaaankya ;)

Jamen farver skal du da få! Skype-Smile...Blå i hvert fald, i denne omgang:

Nogle af dem er bare for at lege...

 

 

....Og en lille splatklatter

 

 

/Anja Skype-Giggle

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes det tredje spiller max med den blå - klar favorit herfra.

vh. Jonas

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Nissen:

Hej

Jeg synes det tredje spiller max med den blå - klar favorit herfra.

vh. Jonas

Tak Yes

Den tredje i boks:

...bare for sjov.. Kan sagtens bruges på web men ikke det optimale til print.. Men leg er godt! Skype-Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes også at nr. 3 er cool...

Jeg kan egentlig også godt lide nr. 1 af 'kasserne'. Dog uden klat og med 'creations' som i nr. 3 ovenfor...

Anyway....nr. 3 er nok nemmere at have med at gøre i alle mulige sammenhænge ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)