Ja måske rød, det ser godt ud til sort/hvidt. |
Hej Anja,
Jeg synes det kunne være sjovt at se et paradox af en art i logoet og jeg kigger helt naturligt efter ét og ser om der skulle gemme sig noget i whitespacen - og så vidt jeg kan se, er der ingenting, hvorfor jeg også synes at det er ærgeligt at dit P ikke er samlet. Hvis der er ikke er nogen grund til at de to streger ikke rører hinanden, kan de vel lige så godt røre? Ellers er det sgu bare forvirrende.
Når det så er sagt, synes jeg at det virker bedst uden X - og selvom "x marks the spot" er skægt, så er det altså forvirrende for dit brand. Jeg ville udtale det firmanavn som "Para-do ... Eks"
Hvad er idéen med vingerne? Igen - fordi du hedder Paradox, forsøgte jeg at finde paradoxet i logoet og begyndte derfor at "p-fly" "p-vinge", "p-engel", "p-ird", "phugl", "p-utterfly"'e mig igennem mulighederne, blot for helt skuffet at opdage, at der ikke var nogen dybere mening med noget.
I min mening skal der være en idé med et logo - og hvis der ikke er dét, fungerer et navnetræk bedre - eventuelt med en tagline.
Bare input herfra.