Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

købes: fotoudstyr til produktfoto optagelser, gerne brugt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der ligger inde med udstyr til produktfoto; kamera, lys, lystelt, baggrund m.m. og som trænger til ny ejer, så skriv hvad du vil af med og pris niveauet.

dbh
/Almulimann 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Canon EOS 30D med 17/85 mm optik liggende som jeg egentlig aldrig bruger.

Fætteren ser sådan her ud: http://www.pricerunner.dk/pl/29-567917/Digitalkameraer/Canon-EOS-30D-Black-17-85mm-Lens-Kit-Sammenlign-Priser

Husker jeg korrekt, så er den ca 3 år gammel, men i rigtig meget velholdt stand - tror faktisk ikke du kan finde et eneste tegn på at den er brugt.
Jeg ved ikke lige med pris, men hvis du er interesseret i den er du velkommen til at give et bud.

Er du fra hovedstadsområdet er du også velkommen til at kigge fordi og se den an :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ligger inde med et Sony Alpha 200 til en god pris, hvis det har interesse.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Er der nogen objektiver  (og evt. andet, memory-card, flash m.m) med til din Alpha 200?

Hvad er stand og prisniveau?

mvh

/almulimann

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

Prøv og skriv til mig, jeg fører stort set alle kamera brands, jeg kan tilbyde dig både nyt og gammel udstyr. Desuden kan jeg hjælpe dig med leje af udstyr, hvis det er.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

tak for svar, og link (prisniveau på pricerunner er dog vist liiiiidt ud af "sync"?!)

Lidt afhængig af prisen, kunne det godt være interessant. Ved du om det muligt med "remote capture" (styre kamera fra Pc) på 30D? hvor ligger vi sådn prismæssigt?

/almulimann

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej e-kamera nicolai...

Jeg nok mest lun på enten Canon 40D eller Sony Alpha 700. Ikke sidste skrig men så vidt jeg kan læse mig til 2 gode "prosumer" kamera.

Interesseret i brugt, for evt at få bedre optik end dem der følger med i Kit, samt i det hele taget få udstyret (kamera, stativ, memory, lys og telt m.v.) til produktfoto i et "fornuftigt" prisniveau, da pengene ikke vokser på træerne i min have. :-)

Har du noget der minder om ovenstående?

/Almulimann

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

 

Jeg ville nok vælge et af de kit sæt vi har med et Canon EOS 1000D  - det er et prosumer DSLR der virkelig giver noget for pengene. Jeg har alt hvad du efterspørger, desuden til et fornuftigt prisniveau. Hvis du skriver hvad dit budget ca. er på vil jeg gerne give dig et super tilbud på hele den opsætning du påtænker.

Med venlig hilsen

Nicolai

Fra Barcelona
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Canons 20D, 30D og 40D ligger kvalitetsmæssigt tæt på hinanden: dvs. det billede du får ud af de tre objektiver, vil ikke ligge så langt fra hinanden. Jeg kan anbafale at købe et af disse + lys og et Canon EF f/2.5, så er du godt kørende. Se hvilken form for studiefotos, du kan få ud af udstyret på følgende Istockprofil:

http://www.istockphoto.com/user_view.php?id=2658802

Mvh.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)