Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender et firma der kan lave skjorter med broderet logo

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har brug for at finde et firma der kan lave 2-3 skjorter med logo på kraven i 2 farver
helst broderet.

skjorterne må gerne være i ordenlig kvalitet. :)

er der nogen der kender et firma der kan hjælpe ?

Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det tror jeg bestemt Brøndum Textil i Brande kan... De har lavet mange fine ting for os...

Mvh

Sanne

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

AV, - det var ikke mange... Slet ikke hvis du vil ha' dit rigtige logo på... Vil du have dit firmanavn i std. skrifttype kan det lade sig gøre, - men stadig fhv. dyrt..

 

Har du evt. et hulkort fra tidligere opgave der kan bruges? ellers bliver det altså uhensigtsmæssigt dyrt for dig, - et hulkort koster ca., - uden du må hænge mig op på det, - men i omegnen af 1.000,- kr, - alt afhængigt af hvor mange sting der er i dit logo, - og så har du stadig hverken broderet på skjorterne eller betalt for selv skjorterne endnu...

Alternativt kan du overveje transfer tryk på skjorterne, - det kan gøres pænt og holdbart, og er måske også knapt  så "gammeldags" i mine øjne, - og betydeligt billigere.. Dog har du her en udfordring med placeringen på kraven, - på grund af "kanten" på flippen..

Men tag evt. fat i enten http://www.kluntz.dk/

eller: http://www.markon.as/Markon/forside.htm

De er begge yderst professionelle og kan rådgive dig om dine muligheder.. Men 2- 3 stk er altså ikke ret mange i profilbeklædningsbranchen, - men selvfølgelig kan det lade sig gøre, - hvis du betaler...;-)

Vh/ Ulrik

Fra Skodborg
Tilmeldt 26. Jun 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan måske hjælpe,

Prøv at maile mig dit logo, gerne som eps og jpeg fil, så skal jeg finde en god pris til dig.

Mvh

Brian

brian (at) pedersenhome.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

designnørd:
Men tag evt. fat i enten http://www.kluntz.dk/

eller: http://www.markon.as/Markon/forside.htm

De er begge yderst professionelle og kan rådgive dig om dine muligheder.. Men 2- 3 stk er altså ikke ret mange i profilbeklædningsbranchen, - men selvfølgelig kan det lade sig gøre, - hvis du betaler...;-)

Vi køber også vores profiltøj (jakker, skjorter og polo shirts) gennem Kluntz.

Super service og grundig rådgivning om valg af materialer og farver m.m.

Vi køber dog lidt flere end 2 - 3 stk af gangen, da opstartsomkostningerne til broderi opsætning gør enkeltvis fremstilling dyrere.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tak for svaret. :)

jeg sender logo til dig i morgen.

har tidligere set maskiner(godt nok i "privat" udgave der har kunnet tage logo fra pc og overføre til broderi maskinen(har lavet service på IT udstyret;))

er næsten 100 på at de kunne klare dette men det var noget med at man skulle tage en farve af gangen..

der er tale om vores logo
i mørke blå tekst.
og den orange streg

Fra Christianshavn
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv www.sumisura.com

Danmarks bedste skjorter til super priser! Med og uden logo.

Fra Nakskov
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at ringe til Niels fra Danebroderi på 98 35 31 61. Han har et setup der giver mulighed for at producere et par stykker til en fornuftig pris, og så kan du genbestille senere, i takt med at behovet stiger.

Såvidt jeg kan se på priserne for broderi, koster det 400-600 i opstart og så kun 21 kr per styk plus skjorter. Det kan vel næppe gøres billigere (og jeg ved med 100% sikkerhed at kvaliteten er i orden).

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)