Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakker til Sverige

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved, om der findes et godt (og billigere) alternativ til Post Danmark, når det kommer til at sende pakker til Sverige?
 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

CS Logistics varetager i dag distribution til Sverige og kan måske give dig et attraktivt tilbud.

Venligst skriv til os på ki@cslogistics.dk eller ring 27834402 med lidt flere informationer og vi vil give dig et tilbud.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Århus
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Hvis du ønsker sikkered for dine transporter, skal du naturligvis kigge på de transportører der har eget netværk.
Du kan evt. give mig et kald, jeg arbejder for Schenker A/S og vi har dag til dag leveringer i både Norge og Sverige.
Vi kan klare både BTC og BTB.
Schenker A/S er ejet af de tyske statsbaner DB, og er verdens 3' største transportkoncern.
Vi har egent netværk i hele verden, og specielt på norden er vi stærke.
Eget netværk betyder at  vi ikke kan købe andre til at udføre vores transporter.
Derfor kan vi tilbyde fuld track and trace på alle forsendelser... og vi er væstenlig billigere end postdk.

Ha' en god dag

Dennis
42 14 09 13
dennis.pedersen@dbschenker.com

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

en pakke på 20x20x20xcm 1 kg koster afh. ved din dør og lev. ved kundes dør   Sverige

135,00 kr all in ex. moms.

mvh. benny

iks-logistik.dk

70 225 233

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

deep:

Hej Lone,

Hvis du ønsker sikkered for dine transporter, skal du naturligvis kigge på de transportører der har eget netværk.
Du kan evt. give mig et kald, jeg arbejder for Schenker A/S og vi har dag til dag leveringer i både Norge og Sverige.
Vi kan klare både BTC og BTB.
Schenker A/S er ejet af de tyske statsbaner DB, og er verdens 3' største transportkoncern.
Vi har egent netværk i hele verden, og specielt på norden er vi stærke.
Eget netværk betyder at  vi ikke kan købe andre til at udføre vores transporter.
Derfor kan vi tilbyde fuld track and trace på alle forsendelser... og vi er væstenlig billigere end postdk.

Ha' en god dag

Dennis
42 14 09 13
dennis.pedersen@dbschenker.com

Hej Dennis,

Kan i mache DHL, UPS osv. send gerne mere info i PM her på amino.

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

En pakke pris til Sverige med GLS op til 30 kg. koster 175. Kr + Moms hos mig

Der er ca 2-3 lev tid på den

Kig ind på www.jmcas.dk

VH Anders

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone Smile

Jeg er så heldig at jeg bor i Helsingør, så jeg tager til sverige en gang om ugen og sender mine pakker der som skal ud i Sverige, det spare mig for mange penge.

Men skal jeg sende andre ting så bruger jeg KUN UPS de er måske lidt dyre men jeg syntes at de er de bedste, har aldrig mistst en pakke med UPS, jeg har mistst MANGE pakker med GLS og med post Danmark.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

CS Logistics kan hjælpe dig, vi har meget attraktive aftaler med DHL, UPS, FEDEX, PostDanmark, GLS blandt de store aktører og kan levere til meget rimelige priser. Har muligheden for at tilbyde eget netværk.

Såfremt du har en interesse i at høre vore muligheder er du velkommen til at ringe på 27834402 eller skrive en mail til ki@cslogistics.dk.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

 

 

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi også kigger efter alternativer til postdanmark vedrørende forsendelse af pakker til Sverige, og Norge, vil jeg gerne lige høre dem som har besvaret i denne tråd om deres tilbud også er på pakker til private modtagere.

MVH Flemming Nielsen

www.jagtkiosken.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

CS Logistics kan godt levere til privatpersoner i Sverige og Norge.

Venligst kontakt undertegnede på 27834402 eller pr. e-mail ki@cslogistics.dk.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

 

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)