Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt groupware - hvad er mulighederne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


Tråden er startet på baggrund af den tidligere tråd "Kan jeg være sikker på jeg ikke ramler ind i andres ophavsret?" (http://debat.thorborg.dk/idealbb/view.asp?topicID=45)


Pointen er ikke den at lave et system der matcher de andres.
Jeg er blevet overbevidst om at fokusering på et specifikt område - som tidligere nævnt, f.eks. Round Table, vil gavne én i sidste ende rent følsomhed og forretningsmæssigt.


Jeg er igang med et groupwaresystem som er fokuseret på et specifikt område (kunne være Round Table). Men hårknuden er den at "de skal vælge denne løsning fremfor naboens".


Hvordan slår jeg konceptet rent igennem - udover et unikt og brugervenligt design og layout? - Det tager ikke mange øjeblikke at kopiere eksisterende systemer...men hvad får jeg ud af det? - På længere sigt; intet!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lave nogle funktioner som er specifikt tilrettet din målgruppe og så skal du markedsføre den over for dem. Evt. kan du forære det til de første, så skal du nok fortælle til andre. Kig evt. over i Viral Marketing tråden, den skal nok blive spændene.
Mht. til om det er let at lave, så pas på! Det er måske nemt at lave hvis der er 8 brugere online, men tro mig, hvis der kommer gang i den skal det være skrevet rigtigt, rigtig godt og det skal kunne skaleres over flere servere m.m.
Groupcare har rigtig meget udstyr og de bruger mange penge på hele tiden at være foran markedet.
På Jubii Chat brugte vi vel ca. 50 servere, men det skulle også køre 10 lande, men alligevel...


Dbh Martin

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,


Det er klart at jeg bliver nød til at tilpasse systemet efter den enkelte kundes specifikke ønsker og krav.

 

Det er selvfølgelig ikke nemt at lave sådan et system - jeg hentydede bare til at hvis jeg ville kopiere og efterligne et eksisterende system, så ville det ikke tage lang tid før jeg var kørende. Men eftersom jeg hellere vil fokusere på en specifik kunde føler jeg også at udfordringen er dét større. Og hvis det med tiden viser sig at være en succes, så er der jo også basis for at "hijacke" en professionel programmør(er) som formår at lave et system som kan bære den given trafik og at systemet er fleksibel på samme tid.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)