Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tips til webshop med unika-varer

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

fidusen med scannet er at en af mine web-venner har tjek på det system og vil lære mig det gratis. Men det er jo bare en stor jungle for mig. 

vil gerne være anonym

 

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil kraftigt råde dig til at finde alternative salgskanaler....F.eks. trendsales eller andre steder.

Jeg tror det ende med at du
- bliver frustreret over hvor lang tid det tager at lave en lækker webshop, gode fotos, tekster, kampagner osv.

-  Blive skuffet over manglende besøgende - og hvorfor de ikke bestiller noget.

- Undre dig over hvor mange penge du skal bruge på søgemaskineoptimering eller adwords.

og jeg tror at al den tid du vil bruge på noget "der er en jungle for dig" kunne du ha brugt bedre ved at optimere
butikken eller på trendsales, facebook marketplace ell. lign.

Jeg er ikke en mavesur gammel mand  - selv om jeg lyder sådan, men jeg har set det samme ske
utallige gange...LÆS 99 ud af 100....især hvis det ikke er ens primære forretning og man ikke selv har forstand på internet/computer/foto/tekster/onlinemarkedsføring.

En vellykket internetshop i 2010 er ikke venstrehånds arbejde. det kræver MERE end at starte en fysisk butik.

Men det er bare mening : uanset hvad du bestemmer dig for, så held og lykke !

 

 

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Olesen:

Jeg vil kraftigt råde dig til at finde alternative salgskanaler....F.eks. trendsales eller andre steder.

Jeg tror det ende med at du
- bliver frustreret over hvor lang tid det tager at lave en lækker webshop, gode fotos, tekster, kampagner osv.

-  Blive skuffet over manglende besøgende - og hvorfor de ikke bestiller noget.

- Undre dig over hvor mange penge du skal bruge på søgemaskineoptimering eller adwords.

og jeg tror at al den tid du vil bruge på noget "der er en jungle for dig" kunne du ha brugt bedre ved at optimere
butikken eller på trendsales, facebook marketplace ell. lign.

Jeg er ikke en mavesur gammel mand  - selv om jeg lyder sådan, men jeg har set det samme ske
utallige gange...LÆS 99 ud af 100....især hvis det ikke er ens primære forretning og man ikke selv har forstand på internet/computer/foto/tekster/onlinemarkedsføring.

En vellykket internetshop i 2010 er ikke venstrehånds arbejde. det kræver MERE end at starte en fysisk butik.

Men det er bare mening : uanset hvad du bestemmer dig for, så held og lykke !

 

 

 

Ja her er bestemt en god pionte!

Det er ihvertfal et stort arbejde at trække kvalificeret trafik til sit site idag!

Dbh

Morten.

 

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

har tænkt over det. Derfor ville jeg prøve med google adwords også. Jeg bruger DBA til store møbler som jeg ikke har plads til biksen og det fungerer ok. Tit går det MEGET hurtigt.

Har også luret på Trendsales, men var her bange for at det skulle blive en tidsrøver. Altså at oploade fotos på flere af de salgssites. 

Realitisk kan jeg bruge 2 timer om dagen på websalg. Urealitisk 3 timer. Skal jeg bruge mere kan jeg ligesågodt lukke den fysiske butik, men den giver nu gode kontakter fordi man kan snakke frem og tilbage face to face. Og den kører alt i alt ok. 

vil gerne være anonym

 

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søggi!

Min shopløsning er meget nemt at komme igang med. Jeg synes ikke, at det bliver en tidsrøver, som du er bange for.

Du kan evt. oprette en ny butik og prøve den af som beskrives på 'Hurtig hjælp'-siden.

Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop og bestemme, om du bliver interesseret i min shopløsning, inden du kommer igang.

Chuuuuu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanh:
Min shopløsning er meget nemt at komme igang med. Jeg synes ikke, at det bliver en tidsrøver, som du er bange for.

Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke kan/vil anbefale din webshop Thahn. Du bør kigge på at lave koden til at generer html istedet for at lave front-end i java.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels!

Det er OK. Vi er jo meget forskellige. Tak for dit råd. Jeg mener, at jeg kan tilbyde en bedre shopløsning med Java. Jeg forstår ikke rigtigt, hvor der ligger problem eller hvad det er svært/store ulemper ved den. Jeg regner i starten med, at alle uden teknisk baggrund kan forstå og bruge min løsning (selv styr på deres forretning). Det var den første prioritet ved mit/min design og udvikling af løsningen. Jeg havde siden 1998/99 brugt masse tid til at studere mange andre shopløsninger (bl.a. mange open source løsninger, som jeg denne gang kunne hente fra Verisign-hjemmesiden) og kom til at konkludere, at hvis jeg vil komme længere skal jeg selv udvikle min egen shopløsning. Det var en meget hård beslutning. Hvor lang tid tager det at oprette en ny butik hos mig? og hos andre? Hvor lang tid skal man bruge til at lære min løsning at kende i forhold til andre løsninger? Især for dem, som ikke har kendskab til teknik. Kan du se, at der er nogle andre firmaer, som kan tilbyde både shopløsningen og den fælles betaling? Kan du se, at jeg laver mange fejl ved mit system?

Også, tak for sidst. Jeg har også fulgt dit råd om, at de andre frit kan logge på min demoshop og se, hvordan det virker med min løsning/mit system.

Hav fortsat en god aften.

Chuuuuu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanh:
Det er OK. Vi er jo meget forskellige

Ja heldigvis :)

Thanh:
Også, tak for sidst. Jeg har også fulgt dit råd om, at de andre frit kan logge på min demoshop og se, hvordan det virker med min løsning/mit system.

Det var godt at du gjorde det.

Java kan godt være en god ting i backend fordi du kan nogle ting der. Jeg vil meget gerne ved lejlighed forklare dig hvorfor din java-front-end ikke er god.

Jeg har kørt en test på din butik kontra min egen hjemmeside og en dandomain shop. Denne test vil jeg gerne vise dig.

 

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels!

Niels: Det var godt at du gjorde det.

Jeg mener også, at det en en god idé. I begyndelsen troede jeg ikke, det er nødvendigt.

Niels: Java kan godt være en god ting i backend fordi du kan nogle ting der. Jeg vil meget gerne ved lejlighed forklare dig hvorfor din java-front-end ikke er god.

Jeg troede i starten, at det var meget tung/langsom at styre en java-applikation i browseren. Faktisk er det ikke. Det er meget lettere/nemmere/hurtigere end jeg havde forestillet mig. Jeg mener, at Java er designet til at køre som klient-applikationer bedre i browseren end i serveren.

Niels: Jeg har kørt en test på din butik kontra min egen hjemmeside og en dandomain shop. Denne test vil jeg gerne vise dig.

Jeg ser frem til at se testen.

Chuuuuu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanh:
Jeg ser frem til at se testen.

Kan du ikke lige sende mig en privat besked med din email, så vil jeg maile den til dig.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)