Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler en iværksætterforening med intern rabat :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.

Med inspiration i Martin Thorborgs debattråd (http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=115&num=15&pageNo=1) om intern rabat imellem medlemmer her på forummet, slog det mig at det ville være så ufatteligt oplagt at danske iværksættere havde en slags forening med events og ikke mindst, det absolut vigtigeste, rabatter til hinanden..

Vi forsøger alle at starte virksomheder op i et af verdens mest beukratiske og overbeskattede lande og har nok alle et ret begrænset budget at rykke rundt med! Selvfølgelig burde vi hjælpe hinanden - det er jo samtidig vildt god reklame.

Jeg ved ikke .. Nu har jeg ikke selv planer om at lave det her, men ideen er god..
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Idéen er god :), men uden at sige for meget, så mener jeg faktisk at der allerede findes et sådanne foretagende - navnet kan jeg dog ikke huske.

Jeg prøver lige at lede lidt og vender tilbage hvis jeg finder noget, men det kunne jo være andre kender navnet?
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kunne i hvert fald ligne noget af den slags, mener dog jeg stødte på noget langt mindre og primært bestående af mindre virksomheder, Google er mig dog ikke meget behjælpelig med at finde det lige i øjeblikket :)
Tilmeldt 5. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Nu og i nær fremtid vil der være mange gode tilbud fra butikker til forskellige produkter, som du kan se på https://promocodius.com/dk/ Meget praktisk og nyttigt websted, der hjælper med at finde den bedste pris for varer.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)