Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing - Nogle gode råd?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

Du er da også velkommen til at kontakte mig, og fortælle lidt om hvilke biler du har kig på.

Vi arbejder ikke med specifikke biler, men laver aftaler på det kunderne ønsker :)

Har kigget lidt på jeres hjemmeside, men lidt ærgeligt at man ikke kan se bestemt bil/tilbud.

Men jeg har set meget på brugte Audi A3'ere men også andre biler ville have min interesse.

Jesper Jepsen:
Det er svært at gøre noget ved forsikringen, men du må jo blot starte med en lille bil

Er nede på ca 17.000 hvis jeg skal lease en bil ved Fleggaard, men der er vel ikke mulighed for at få en form for rabat.

 

Desuden, ja så er Renualt Clio ikke lige det fedeste/bedste at køre i Smile

 

Winther

 

Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne nok også godt vælge et par andre biler jeg hellere ville have, men prisen er bestemt i orden. Derudover er det en fin bil som mange vil kunne se sig tilfreds med.

Det er i øvrigt en 5-dørs tilbudet omfatter!

www.Bakkebord.dk - Salg af bakkeborde, sofaborde & serveringsborde.
TrendLiving.dk - Bakkebord.dk - Harpen.dk

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hurtigt beregne priser til dig, hvis du fortæller mig hvilken bil du kunne tænke dig, samt hvor lang en periode du er villig til at indgå en aftale på.

 

Det er svært at skrive  tilbud osv. på websitet, da vi som sagt tilpasser vores udvalg 100% efter hvad kunderne er på jagt efter, men det kunne dog godt tænkes at vi på sigt vil lave nogle slagtilbud og smide online :)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så ingen der nævner noget om hvorvidt man har mulighed for at købe bilen (anvise en køber) efter leasingperiodens udløb (finansiel leasing) eller bilen bare skal afleveres tilbage ved udløb. Afhængig af dine ønsker kan det have en vis betydning for om man ønsker at indgå en leasingaftale eller ej.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du ikke hvor gammel du er, men jeg har brugt Juno Forsikring. Her koster det kun 400 kr./måned at have forsikring inkl. kasko. Du skal blot være fyldt 25 år.

/Larsen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)