Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger samarbejdspartnere til salg af stålaltaner.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg købte i november måned en mindre smedevirksomhed som havde det lidt svært pga. "krisen".

Indehaveren af virksomheden og de ansatte udførte noget af det bedste smedearbejde jeg har set, men havde ikke det rette salgsgen og omstillingsevnen til at komme igennem en lidt vanskelig periode.

Jeg har nu brugt tiden siden november med at få virksomheden til at tjene penge igen og dette er lykkedes til alles fulde tilfredshed og jeg/vi er klar til at tage det næste skridt i den rigtige retning.

Jeg søger derfor efter samarbejdspartnere, virksomheder, freelancesælgere og evt. andre som er interesseret i at sælge vores højkvalitets smedeprodukter.

I første omgang er vi meget interesseret i at komme solidt ind på markedet for stål-altaner, både i DK og Tyskland.

Jeg ser frem til at høre fra dig/jer hvis i skulle være interesserede.

Jeg kommer gerne ud til dig/jer, hurtigst muligt, for en uformel snak om et evt. kommende samarbejde.

Mvh

Lars H.

 

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står her til april og vil gerne komme med et forslag til min Boligforening at vi skal have altaner i 22 lejligheder(44 lejligheder ialt hvor de 22 er på førstesal) og hvis det er noget du vil give et tilbud på så ville jeg være glad for at have det med på general forsamlingen.

 

Jeg kan komme med mål osv hvis det har interesse :)?

 

Per at bautik.dk - Skriv hvis det er :)

Fra Bedsted
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, jeg har selv et "jern" firma og er altid ude med riven efter samarbejdspartnere. Du kan se her www.gl-bedsted.dk, www.hulplader.dk og www.fourges.dk (Forskellige hjemmesider, samme biks, de 2 sidste er vedr. vore 2 egen produktioner) . Kan du sende mig et link til din hjemmesider / give mig et kald, så kan vi få en bette snak om vore samarbejdsmuligheder.

BH Tom

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom,

Tak for en god snak og efterfølgende super god service.

Vi er meget tilfredse med resultatet.

Vi snakkes ved.

Mvh

Lars H.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bautik,

Tak for dit indlæg.

Vi vil naturligvis meget gerne komme med et uforpligtende tilbud på jeres 22 altaner.

Jeg skriver en privat email som du kan besvare med lidt info omkring projektet.

Mvh

Lars H.

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Hvem er din målgruppe for Tyskland, er det slutkunder (boligforeninger o lign.) eller byggemarkeder som STARK herhjemme?

Jeg kan sende dig lidt info om vores virksomhed, hvis du sender mig en e-mail.

Med venlig hilsen

Marc Nökel

mn@northernnetwork.dk

 

 

 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Tak for dit indlæg.

Jeg har skrevet dig en email.

Vi snakkes ved.

Mvh

Lars H.

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

 

Er der mulighed for at se hvad du/i laver ?  Umiddelbart er jeg ikke en kommende salgspartner, men mangler en lille balkon og en større altan til mit byggeri og kunne huske denne tråd.

Sælger du til private, kan du lave en skarp pris.. Evt. med muligheden for at bruge billeder til markedsføring ?

Ser frem til at høre fra dig.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flexlog,

Tak for dit indlæg.

Vi vil meget gerne give dig en særdeles "skarp" Amino pris på dine opgaver.

Vi har faktisk for øjeblikket en lille "standard" altan på tilbud til 16.000 kr. inkl. montering.

Altanen er 2 meter i breden, 1 meter i dybden og med gulv i Cumura hårdtræ.

Send mig din emailadresse, så skal jeg fremsende mere materiale på vores produkter.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Lars H.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)