Vi overvejer at bruge chatservicen LivePerson (www.liveperson.com). Vi håber på at kunne opnå følgende: 1. Tryghed for kunden. Forstået således at kunden gerne skulle opleve chat-servicen således at kundeservice er (endnu) hurtigere tilgængelig og at vi sidder klar til at hjælpe. 2. Generelt bedre kundeservice og ikke mindst bedre konvertering. Her tænker jeg særligt på muligheden for at kunne kommunikere "live" med en person der f.eks. har problemer med betaling eller lign. Nogle kunder vil måske finde muligheden for direkte kontakt for "skræmmende", jf, at den diskretion, som internettet tilbyder herved reduceres.... Nåh du sidder nok og ser på kondomer!!! Er der nogen der har erfaring med LivePerson - eller noget tilsvarende? Håber der er nogle der har gjort sig nogle erfaringer som kan hjælpe os inden vi springer ud i det! Mvh. Kristan |
Hej Kristian.
Jeg har noget erfaring med et andet firma kaldet InstantService. Selve systemerne er enslydende, men salgsværktøjer er bedre i InstantService.
Ellers vil jeg råde til at få opbygget et ordentligt koncept omkring din livesupport. Igennem tidligere arbejde har vi erhvervet nogle erfaringer fra kunder til InstantService, som jeg gerne vil dele med dig.
Du kan bare sende mig en PM