Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velkommen kære kvinder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi flere gange er blevet opfordret til at lave et sted hvor kvindelige iværksættere (Mærkeligt ord forøvrigt) kan snakke sammen, uden at blive forstyrret af mænd, så er det nu iværksat.

Hvis mændende "skifter køn" i deres profil kan de selvfølgelig kigge med, men det er der nok ikke så mange der gør.

Så nyd jeres fristed og lav så noget forretning :-)

Dbh Martin 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen sjov idé Martin. Var slet ikke klar over at dette var et ønske. Vil da gerne være med og ser frem til at "møde" en masse skjønne iværksætter - kvinder. Nok en anden snak en den der ellers er her på Amino.

Ha en god dag:-)

Nanna Herluf

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Det lyder som en rigtig god idé. Håber dog ikke at kvinderne nu forsvinder helt fra den alm. debat herinde. Smile

Ha' en dejlig dag. Sanne

Designer du selv smykker, så find dine Perler her.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var heller ikke klar over at det her var et ønske.

En rigtig god ide!

Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

De damer,

Jeg vil gerne tage Martins tråd op fra januar.

Jeg kan se at der ikke er meget aktivitet her i "kvinde-land" og jeg kan se at den aktivitet, der er, ikke er særlig "feminin". Dvs. trådene kunne med fordel være placeret i en helt anden kategori (jeg søger/jeg tilbyder etc.) og ville der få langt større eksponering.

Så hvorfor skal der være et kvinde-forum på Amino? Hvad skal vi bruge det til? Hvad er det for nogle tråde, som vi kvinder gerne vil have for os selv? Og hvorfor?

Det er ikke fordi jeg selv har svaret, men måske ligger der et potentiale her. Derfor; skriv et par linier om hvad DU tænker at man kan bruge et "kvinde-forum" til på en iværksætter-portal og hvorfor...

Ser frem til at høre fra jer.

Fortsat god dag, 

//Kristine, udøvende jonglør i hverdagens work-life-cirkus.

 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes ikke det giver god mening at have et kvindeforum, også derfor jeg ikke rigtig får brugt det. Har jeg et problem el. ønsker jeg en mening m.v. ønsker jeg det fra alle uanset køn.

Tænk hvis der blevet lavet et rent mandeforum, gud hvor vil det skabe debat, på den netative facon.

Jeg har forvillet mig ind i et kvindeforum udenfor Amino, og her kommer det hurtigt til at handle om stylist-kurser m.v., noget jeg ikke rigtig kan bruge til noget, desværre.

Så mit flag er hejst for IKKE kønsopdelte forum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)