Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firmanavn, nyt logo......hvem kan anbefales?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer

Jeg vil gerne have lavet et logo og evt nyt firmanavn (er fundet), men mangler den rette der kan lave det. Der er et hav af firmaer, når jeg søger på nettet, der sælger denne ydelse, men vil jo helst have det bedste af det bedste (læs:den mest iøjefaldende, kreative løsning).

Er sikker på der herinde sidder en masse, som har gjort en hel del gode erfaringer. Vil gerne høre mere og hvem I kan anbefale. (Meget gerne en Amino :-) )

Gerne i Århus området, men ikke et must.

Skal have det klart senest 12.2. så der er lidt drøn på.

Har med vilje ikke udbudt dette som opgave, da jeg gerne vil have en anbefaling fra jer til et firma, I har haft gode erfaringer med.

God dag

Nanna

Fra Brønderslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug et bureau - selvfølgelig - du køber heller ikke blomster hos bageren :-)

Jeg arbejder jo selv på et bureau, der laver logoer m.m., så det er nærliggende at anbefale mig selv, men det er jo ikke kotume her, så mit råd vil være:

Spørg dig for og kig på de bureauer, du synes om. Det er desværre ofte sådan: Jo større - jo dyrere. Du kan let få en bedre løsning og en meget bedre behandling på et lille bureau, men lad være med at vælge en bogtrykker eller en anden, der ikke har samme erfaring med logoer. Du skal kunne bruge det til mange ting og helst i mange år, så det er vigtigt, at der er gjort de rigtige overvejelser før du lægger dig fast på et design. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sende opgaven ud i åben konkurrence. Der findes et par sider hvor man kan ligge opgaver ud, og så kommer der en masse forslag man kan vælge imellem. Men det er nok også mest fordi jeg ofte har svært ved at sætte ord på hvad jeg vil have. Jeg ved det først når jeg ser det.....

Hilsen Morten

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jeg ville sende opgaven ud i åben konkurrence. Der findes et par sider hvor man kan ligge opgaver ud, og så kommer der en masse forslag man kan vælge imellem. Men det er nok også mest fordi jeg ofte har svært ved at sætte ord på hvad jeg vil have. Jeg ved det først når jeg ser det.....

Hilsen Morten

Hej Morten

Kunne du måske komme med URL´s?

På forhånd tak.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige fået lavet ALT visuelt omkring vores firma hos reklamebureauet Ad Deluxe (Kolding) (www.addeluxe.dk)

De er super dygtige både grafisk og markedsføringsmæssigt og lytter meget til ens egne ønsker og kommentarer og forstår så at "skære ind til benet", være kreative og finde en rigtig fed løsning. Jeg har oplevet dem som virkeligt professionelle, men med stor personlighed.

De har været hurtige og vi er virkeligt godt tilfredse med det materiale vi har fået - brevpapir, faktura, visitkort, logo og en informationsbrochure omkring virksomheden!

Held og lykke med det! :)

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at smide det ud på Amino Freelancer - der er i hvert fald mange som plejer at byde ind på logoopgaverne.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne,

Ja der er masser muligheder, alt efter hvad du vælger afhænger det af hvad dit budget kan holde til...

Størrelsen af bureauet/tegnestuen sender ofte et godt signal om prisen...

Prøv evt. Amino Marked eller www.we-match-it.com, hvis du ikke får nogen anbefalinger...

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Hej Morten

Kunne du måske komme med URL´s?

På forhånd tak.

Jeg kunne ikke huske hjemmesiden - derfor skrev jeg den ikke. Nu har jeg dog ledt lidt og der er mange. Bla. denne http://www.astada.com/ - det er en her fra Amino der har den. Der findes også mange andre, men jeg kender desværre ikke så meget til dem. Ideen om at få mange forslag som man kan vælge imellem tiltaler mig bare enormt :)

Hilsen Morten

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg brugte selv Vistaprint, de har flere 1000 skabeloner at vælge imellem og har desuden selv mulighed for at redigere i det bagefter.

Syntes det er en klar og billig løsning for en e-shop af min størrelse, du modtager umiddelbart din logo pr.email efter endt betaling i jpeg og pdf filer både sothhvid/farve samt i forskellige størrelser og formater.

Tro prisen for mit vedkommende er max 150 kr incl moms

Bru det eller lad være, bare et tip :-)

 

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)