Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Truende konkurs - Hovedet ud af busken - HJÆLP MIG VENLIGST

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie Kristine

Det er ikke en særlig rar situation du er i lige nu - og jeg synes du skal søge hjælp - både mht økonomi og virksomhed - men særligt også til dig selv. Det er vigtigt at du får klarlagt dine tanker, og kommer så godt som muligt psykisk igennem tiden lige nu.

Derudover, vil jeg fortælle dig at jeg ofte snakker med vores leverandører med børnetøj, om hvad de gør nu hvor mange butikker ikke kan betale. De fortæller at mange blot lader være med at tage telefonen og besvare mails - og at de blot lukker helt af - nok fordi det er så svært at håndtere. Men - faktisk vil leverandørerne gerne finde løsninger - og (de siger i hvert fald) at hvis bare butikken vil være i dialog, så er de også interesserede i at finde en løsning. Og jeg tror helt sikkert at dialog og åbenhed er vejen frem - også selvom det nemmeste er pt at trække dynen godt op om ørerne.

Din post herinde rører mig dybt - og jeg håber virkelig at du finder løsninger, og snart er vel ovre på den anden side, og kan starte på en frisk med din familie.

Mange tanker

Helle

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Du kan evt. ringe til Advokat Poul Lorenzen i Skanderborg og snakke lidt med ham. 86 52 07 77

Du får først ro i sindet, når du har snakket med ham.

 

Er hun ikke fra København? Det koster jo en jetjager at engagere en med den afstandSmile

Køb ren argan olie her

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:
Er hun ikke fra København? Det koster jo en jetjager at engagere en med den afstandSmile

Man kan først snakke lidt sammen på telefon, dernæst kan man ordne ret så meget via mail, så besværligt behøver det ikke være.

Alle dokumenter der skal bruges i en sag, kan scannes ind og sendes videre fra sin egen pc. 

Det koster ikke så meget at tale med advokaten og man får ro i tilværelsen at vide, hvad man gør og hvor man står.

Når der er værdier og penge foretrækker advokater at lave en akkordaftale med kreditorerne, som man kan formå og efter 5 år bliver restgælden strøget.

mvh Geeked

 

 

Fra Bedsted
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et par råd fra en gammel der har prøvet lidt! Først og fremmest, du skal mande dig op og sige til dig selv, at det ikke er din skyld, krisen rammer os alle. Din økonomi, jeg forstår ikke umiddelbart at det er så slemt? Men som du skriver det, har du opgivet at føre din forretning videre? Hvis du har det, så er det rigtigt, tilbage med varerne, leverandørerne bliver jo nødt til at acceptere, alternativet er værre går jeg udfra. Jeg er selv leverandør og som leverandør, vi ved vi løber en risiko, så der er ikke noget at være flov over!! Sådan er forretning og kan man ikke acceptere det uden at bære nag til kunder det går galt for, så skal man ikke være leverandør! Nu ved jeg ikke hvilken forretning du har, men hvis din lyst er at drive den videre, syntes jeg måske at det var umagen værd at tænke positivt, få vendt stenene for at få øget omsætningen og hvis du går til dine kreditorer med den vilje, er jeg sikker på at du kan få en god ordning, f.eks afdrag over en periode. Som leverandør vil man 1000 gange hellere fortsætte en forretning med en der viser viljestyrke og optimisme end fortsætte med en der har opgivet, måske enda på et for spinkelt grundlag. På med vanten og prøv at få viljen tilbage!  

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker på dig

Du skal bestemt ikke være flov, lov mig det.

Du virker troværdig, ærlig og realistisk. Du udviser vilje og har en sej personlighed.

Kom så ærligt og godt ud af det, som du kan. Du er i en svær periode, men tro mig, du bliver sååå sindsyg stærk efterfølgende.

Brug dit netværk, gå nogle ture, spis sundt og nyd din kæreste. Disse ting kan hjælpe dig til en smule psykisk overskud. Tving dig selv til de ting. Det er det der er vigtigst - det andet er jo bare penge!

Jeg håber al det bedste for dig i tiden nu og fremover.

Kh Trine

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Marie Kristine

Håber du finder en løsning snarest. Det er ikke rart når tingene ikke går som man håbede eller forventede.

Jeg kan dog se et meget stort lyspunkt i din situation og det er at du rent faktisk ikke står så skidt - hvis vi regner din gæld fratrukket aktiver/kontanter så skylder du måske 200-300.000 maksimalt en halv million kr.

Jeg kender MANGE (incl mig selv) der meget gerne ville bytte deres gæld med din gæld - Ikke en eneste af mine venner der har købt hus de sidste 4 år har en gæld under det beløb du skylder. Jeg ved ikke om det er en trøst, men gæld er i mine øjne ikke noget man skal lade sig ødelægge af  - Find en løsning med dine kreditorer/banken i stedet for at "lade stå til".

Det hårdeste du kan gøre er ikke at ville indse problemerne - Så godt gået, du er nu på vej til at finde en løsning, så du kan se dig selv i spejlet igen. Du skriver selv at du er vant til at arbejde hårdt, bliv ved med det så skal du nok klare denne kreditkrise. 

De bedste ønsker

Anders

 

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Marie Kristine, som jeg før har skrevet her på Amino løses dine problemer ikke uden en grundig indsigt i de forhold der har bragt dig dertil, hvor du føler dig nu. Men som jeg umiddelbart fornemmer af det der er kommet frem her findes der en vej ud. Såfremt du har lyst er du velkommen til at kontakte mig på 98311022 eller 29924519. Du er velkommen til at ringe her iaften da jeg sidder på mit kontor med en sag.
Det koster dig ikke noget at tage snakken så kan vi se om vi kan se en løsning.

Mvh

Bertil Vrou Thomsen
SAG-partners ApS

 

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Marie Kristine

Udover det rent tekniske som du må tage dig af, vil jeg da lige skrive lidt om min historie.

For 3 år siden gik jeg ned med angst og depression, mistede mit firma, mistede min superfede 140 kvm penthouselejlighed, som lå på toppen af en palæejendom med 360 graders panorama view udover grønne arealer centralt i KBH, jeg græd hver dag (3-4 gange om dagen), blev svigtet af Akassen(fik først dagpenge efter 1 år med tilbagevirkende kraft. Hvor efter de smed mig ud, da jeg ikke havde penge til at betale gebyr til dem ), jeg mistede venner som ikke kunne overskue min nedtur og jeg flyttede ind i et socialt boligbyggeri, hvor jeg den allerførste dag var sikker på at jeg skulle dø fordi jeg kom til at bakke ind i en rockerlignede types bil(i den lejede flyttevogn)

Jeg havde ingen penge, og kunne ikke låne så meget som 5000,- kr i banken. Jeg havde ikke engang råd at få repareret min cykel i månedsvis( det kostede 500 kr ).

Lidelseshistorien er ikke slut her, men nu bliver den lige skåret lidt ned. Du har sikkert fattet lidt af det.

Jeg endte dog med at blive RASENDE. Jeg dræbte min hovedpude i et imaginært blodbad. Og jeg er stadig rasende her et par år senere.

Midt i al dette her fandt jeg mig selv ( en lang historie ), men jeg fandt ud af hvad jeg var bedst til. Jeg havde da tidligere haft en okay succes, uden at gøre det store ved det. Men nu har havde jeg fundet ind til min dybeste ressource, derinde hvor ingen kan røre dig og hvor du er ustoppelig.

Jeg skrev ned på et stykke papir, hvor jeg så mig selv om 10-20-30 år, hvis jeg ikke gjorde noget ved min situation, og på et stykke papir hvor jeg så mig selv om 10-20- 30 år, hvis jeg lærte af mine fejl, turde at stå ved hvem jeg er og gik uhæmmet efter stjernene. Ingen frygt eller angst.

Dernæst skrev jeg 3 ideer til at tjene penge og få økonomisk succes på ned på et stykke papir , hver dag i 3 uger.

Den første idè sendte jeg ind til et firma som har en aktieværdi på ca 3 milliarder. Jeg kom til møde med deres koncernchef og vi arbejdede sammen på projektet (mest mig) i 6 måneder.

Dernæst arbejdede jeg sammen med et andet firma som omsætter for ca 200 millioner per år. Og oven i det ringede èn af Danmarks mest succesrige forretningsmænd til mig en morgen og kaldte mig for visionær og sagde at han ville arbejde med mig. Han var topchef i en af 3 DK`s 3 største firmaer. Nogensinde.

Den morgen han ringede følte jeg det som om , at jeg havde taget stoffer. Jeg var helt rundt på gulvet. Det eneste jeg havde lavet før var at have et mindre rengøringsfirma, derudover spillede jeg meget musik og gik op i filosofi, psykologi osv. Altså den mest vilde omvæltning du kan forestille dig. Alt sammen på under 3 år.

De 2 af de projekter jeg har nævnt er pt ikke blevet realiseret pga finanskrisen, fyringer osv osv. Men jeg har andre ting oppe i ærmet. Mit rengøringsfirma her er " bare " det jeg kender til, og en slags ting at falde tilbage på.

Pointen er : at alt kan lade sig gøre

Jeg vil anbefale en lydbog med Tony Robbins der hedder " Personal Power II ", det er perfekt til folk som er hvor du er.

Og som Tony siger : Hvis du giver op nu, misser du chancen for at se hvilken kvinde du kan blive til

Lev med passion. Alt er muligt

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie Kristine

 

du tager allerførst i kig her

http://www.startvaekst.dk/earlywarning.dk

så tager du kontakt til ham her iaften

http://www.startvaekst.dk/earlywarning.dk/kontaktew/0/16/111927

gør det gerne pr mail, du kan evt sende den fine tekst du har skrevet, de svare også på mails om aftenen..

få så et møde i stand med en konsulent, det er gratis i starten og længere varende rådgivning koster lidt.. men meget billigere end at gå ned med det hele og blive sorteper i dit eget liv.. Du har opbakning fra hjemmefronten, som det ser ud nu. Fokuser på hvad du kan gøre for at vende det, og få flere kunder i butikken for det er det eneste der kommer til at redde dig og du skal igennem den del, så hellere nu end senere..

 

og mangler du opbakning, står aminoerne på tæerne for at give dig den sublime ideer til hvordan du vender det her til din fordel og tjener de løn igen ...

de bedste hilsner og husk at smile.. det er kun penge

Brian Knudsen

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)