Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple iPad - Hvad syntes du om den?

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes at det er for fedt at IPAD'en bliver markedsført af sig selv. Der er ikke brugt reklamer på den i danmark men alle kender alligevel til den efter 1 dag.

Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

0 false 18 pt 18 pt 0 0 false false false

Den skal nok blive praktisk, især erhvervsmæssigt når man skal præsenterer sine produkter / ydelser.  Og Apple er nok mest interesseret i hvordan det amerikanske markedet tager i mod den og vil bruge den.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

tboy:

Syntes at det er for fedt at IPAD'en bliver markedsført af sig selv. Der er ikke brugt reklamer på den i danmark men alle kender alligevel til den efter 1 dag.

Ja sådan er det jo med næste alt fra Apple - der er så meget "hype" omkring deres brand at de slet ikke behøver markedsføring længere hehe Skype-CoolSmile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Wellejus:

Kan man overhovedet få en Kindle her i dk?

Jep, det kan du godt :-) Jeg har allerede en, som jeg er helt vildt glad for. Har godt nok kun haft den ca. 2 ugers tid, men den er virkelig smart og praktisk. Du kan logge gratis på 3G nettet og købe bøger fra amazon, eller læse på wikipedia. Var selv rimelig skeptisk i starten med at skulle læse på en skærm, men faktisk ligeså let som at læse på en ganske normalt bog.

Jeg har givet ca. 2500 kroner for min udgave, den store med læder omslag.

Angående Ipad vil jeg nok være lidt mere skeptisk, da jeg synes det ser ud til at der er baggrundslys. Hvilket jeg tror vil være meget belastende for øjenene at læse på..

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver gang Apple kommer med et nyt produkt, er der et segment der er ved at tisse i bukserne af begejstring og et segment, der har virkelig travlt med at bevise at de ikke er en del af det første segment. Begge dele er lige kliché. 

Techblogsne har ikke taget pænt imod iPad'en. Der var ingen overraskelser for dem og maskinen er ikke kraftfuld nok, til at få dem til at creme i bukserne og derfor bliver den dømt til fiasko. Ligesom iPhone gjorde. Og iPod. 

iPad'en skal nok klare sig fint. 
Jeg har personligt ikke brug for én og kan heller ikke forestille mig, at jeg skal eje den, men jeg tror der er et kæmpe marked for små, lette, forholdsvis billigere computere der kan gå på nettet overalt og som er lette at bruge. Spørg jeres mødre, om de mon ikke ejer en sådan om et par år :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Apple har det med at overdrive med de batteritider som de opgiver. 

Nu ejer jeg 2 x MacBook Pro og en iPhone + lidt til. Ingen af de nævnte kan holde batteriet i det tid som Apple opgiver den til. Jo, hvis jeg slukker alt på den (WiFi, Bluetooth, 3G, Dæmper lyset på skærmen og tastaturet etc.). Det er misvisende fra deres side. Hvor mange tænder for en enhed uden i realiteten at bruge den ordentlig?

Det andet som jeg er lidt skuffet over, er at den bruger iPhone OS i stedet for OSX, hvor der er muligheder for så meget andet. iPad'en kommer til at have det samme problem som iPhone har, nemlig at alt skal styres af Apple ang. hvad du MÅ have på den og hvad du ikke må. 
Nu ved jeg ikke med hensyn til afspilniing af film, om det skal være købt igennem iTunes (det skal den sikkert) eller om jeg må overføre nogle af mine egne film? Og selvfølgelig understøtter den ikke Divx go Xvid men, det er jo kun en bitte del af problemer.

Jeg vil nok undgå at købe den første udgave, fordi der ALTID er problemer på 1. generation hos Apple. Nogle gange er man heldig at der kommer en software update i løbet af 6 mdr. og andre gange kan det være hardware fejl på dem alle som ikke kan rettes. Lad andre teste dem og bagefter køber vi anden generation.

Min konklusion er at det er DEN BEDSTE Surf'n Mail løsning der findes og ikke andet. 

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja bestemt... Jeg ser allerede frem til at få den til sommer.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg en af de apple nørder, så selvfølgelig skal jeg også have en iPad.. 

Har desuden lavet et iPad community: iPadfan.dk.. I er velkomne til at tage et smut forbi ;)

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)