Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min MLM forretning

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Enten så vil du ikke forstå spørgsmålene, eller også ignorere du dem. Det har intet med sproget på websiten at gøre.

Det er kort sagt hvad er produktet. Finanspakke, BIB, M1, jamen der kunne lige så godt stå xxyab12dd. Du sælger på folks drømme og håb om at disse ukendte pakker kan hjælpe dem.

Mit sprørgsmål var om du kunne tjene penge uden at sælge noget fra firmaet, det svar...ja du kan tjene penge uden at sælge M1 men ved salg af BIB...Nu spørger jeg dig så igen! Kan din kunde købe en af dine "pakker" og tjene penge på andet end at sælge en eneste ting af firmaets produkter/pakker. Kan du få en kunde der er tilfreds med produktet og kan nøjes med at være produktbruger uden at skulle arbejde med firmaets pakker?

Og svar nu direkte!

Og sige at folk ikke kan se konceptet... Det er ikke ligefrem noget der gavner dig. Syntes næsten det virker bedrevidende og hånligt.

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også godt tilslutte mig de foregående indlæg om, at MLM er noget, rigtig mange kritiserer og er negative overfor frem for at undersøge tingene selv eller prøve dem af.

Desuden er såkaldt pyramidespil ikke 100 % ulovlige i DK - som det fremgår at lovgivningen er selve pyramidopbygningen lovlig, men der kan være visse ting, der gør den ulovlig. Fx salg via telefon, hvis det fx ikke er aviser eller bøger, man sælger eller decideret hvervning af nære familiemedlemmer fx - så sæt jer ind i sagerne frem for blindt at stole på pressens tv-hold!

Se i øvrigt gerne min tråd her om et norsk network marketing-firma, der er børsnoteret i Oslo og faktisk bedriver en rask virksomhed med gode produkter, der virker . Bl.a. cremer uden kemi og fiskeoliekapsler og unikke, nye vitaminpræparater

http://www.amino.dk/forums/p/83023/532448.aspx#532448

Jens / #Networker#

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

#networker#:

Desuden er såkaldt pyramidespil ikke 100 % ulovlige i DK - som det fremgår at lovgivningen er selve pyramidopbygningen lovlig, men der kan være visse ting, der gør den ulovlig. Fx salg via telefon, hvis det fx ikke er aviser eller bøger, man sælger eller decideret hvervning af nære familiemedlemmer fx - så sæt jer ind i sagerne frem for blindt at stole på pressens tv-hold!

Host host... Du aner ik hva pyramidespil er, men siger andre skal sætte sig ind i tingene Skype-Wondering

Hva med du lige selv startede med, at undersøge hva pyramidespil egentlig er, og hvorfor det er ulovligt!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 8 ud af 8 (73 indlæg)