Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjfirma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 
Nu har jeg over flere gang brugt lang tid på Google for at finde producenten af et tøjmærke, og nu vil jeg så prøve, om der tilfældigvis skulle være en her, der kan hjælpe mig.
 
Jeg søger producenten af et tøjmærke der hedder Tiny Dee. Jeg kan finde mange internetbutikker der sælger det, men jeg vil gerne købe det af producenten og sælge det i vores butik. Måske er det fra England. Hvor kan jeg lede? Findes der en oversigt over udenlandske firmaer der kan bruges?
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke give dig et konkret svar, men jeg kan give dig et råd som jeg kender flere der har haft stor succes med.

Du kontakter en af de omtalte butikker og finder f.eks. på en historie om, at du er en designer der ønsker at få produceret nogle af dine designs af pågældende firma. Du lægger naturligvis op til at det er forretningen du ringer til der skal producere det (du ved jo ikke bedre vel?)
Sandsynligvis vil forretningen sige, at det kan de ikke hjælpe med (da de jo ikke selv producerer), men de kan da give dig nummeret på firmaet der producerer tøjet.
 
Denne metode virker måske ikke ved den første du ringer til, men jeg vil gætte på at du ikke får brug for 5 opringninger før du har fundet din kontakt....
 
Lad mig endelig høre hvordan det går.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov... glemte lige at sige at metoden virker bedst hvis du ringer. Så det er en god ting at have tænkt lidt over din "historie".

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar.

 
Utrolig hvad en mail kan gøre. Nu har jeg søgt i flere måneder, og lige efter jeg har skrevet mailen, så finder jeg producenten. Den har ingen hjemmesiden, og er rigtig nok fra England. Men nu har jeg da en mailadresse og et telefonnummer.
 
Så jeg har alligevel ikke brug for hjælp.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

 
Tak for svaret.
 
Vil bare lige sige, at det jo kun er de udstillere der var med på modemessen, så det er jo helt tilfældigt hvem der er med på den. Vi var selv på messen i Bella Centeret hvor vi fik kontakt til flere af de leverandører vi har nu.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene,

 
Hermed oplysninger på Tiny Dee...
 
Telefon  0044 20 88 45 5000
 
mvh
 
Jesper
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)