Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem håndtere dvdoo(gucca) og CDON's adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvem der klarer opgaven med at lave adwords for

dvdoo(gucca)

CDON (danske afdeling)

Det kan selvfølgelig være de klarer den selv.

 

 

 

------------------------------------------------ www.moviezoo.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

tjaa... det er et godt spørgsmål

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørg dem? :P


Hvorfor er du interesseret i at vide det?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved desværre ikke hvem som laver dem, men jeg kan godt se, at det er muligt at lave nogle, der er bedre.

Dine Adwords kan også optimeres på mange punkter.. :-)

Fx. Søger jeg på 'Køb DVD', og din titel siger så 'Køb DVD Film Online'. Film Online vil jeg mene er overflødigt, skaber blot støj for forbrugeren.

Derudover så husk en Call To Action i dine tekster, hvad skal folk når de er kommet ind på din side? Du har et stort udvalg, men skal de blot kigge? Nej, de skal købe! Husk at få et CTA (Call To Action) ind i dem, det vil uden tvivl hjælpe.

Kontakt mig evt. hvis du ønsker en proffesionel gennemgang af dine Adwords, kan se det er en hård branche, men er heller ikke i tvivl om at du bagefter vil kunne tjene mange flere penge.

Held og lykke med dine Adwords :-)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Prøv at spørg dem? :P

Prøv at klikke på tberte1s profilBig Smile

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

Fx. Søger jeg på 'Køb DVD', og din titel siger så 'Køb DVD Film Online'. Film Online vil jeg mene er overflødigt, skaber blot støj for forbrugeren.

Det er jo ikke helt rigtigt :) 

Du har ingen anelse om hvordan det fungerer at have film online tilknyttet på annonce.. Ifølge dig skal de så have præcis samme titel, som fx HomeEnter.com, som også har Køb DVD i titlen?

Det svarer du selvfølgelig nej til, hvilket i nogle tilfælde er helt rigtigt. 

Det jeg vil frem til er, at det ikke er vigtigt hvad en eller anden på amino siger, men derimod hvad tallene siger i sidste ende. Konverterer Køb DVD Film Online bedre end Køb DVD så er det fløjtende lige meget om det giver ekstra "støj". 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Casper Blom:

Fx. Søger jeg på 'Køb DVD', og din titel siger så 'Køb DVD Film Online'. Film Online vil jeg mene er overflødigt, skaber blot støj for forbrugeren.

Det er jo ikke helt rigtigt :) 

Du har ingen anelse om hvordan det fungerer at have film online tilknyttet på annonce.. Ifølge dig skal de så have præcis samme titel, som fx HomeEnter.com, som også har Køb DVD i titlen?

Det svarer du selvfølgelig nej til, hvilket i nogle tilfælde er helt rigtigt. 

Det jeg vil frem til er, at det ikke er vigtigt hvad en eller anden på amino siger, men derimod hvad tallene siger i sidste ende. Konverterer Køb DVD Film Online bedre end Køb DVD så er det fløjtende lige meget om det giver ekstra "støj". 

Sagde jo ikke, at han ikke bør tilføje noget andet? :-)

Selvfølgelig skal han ikke ligne Home Enter, jeg tror bare det kunne udnyttes bedre.

Men ja du har da ret, det er lige meget hvad 'en eller anden' på Amino siger, for det er jo konverteringerne som tæller.

Jeg gav ham blot idéer, inspiration, kald det hvad du vil, til at han kunne gøre hans Adwords bedre.

For så kunne det jo være at 'en eller anden' på Amino, faktisk kunne hjælpe ham til at han fik en bedre forretning, og det var det som jeg i bund og grund gerne ville.

 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen er deres SEO-ansvarlige, men spørg mig ikke, om han også står for håndtering af PPC. Du kan jo prøve at tage kontakt - men som konkurrerende virksomhed er det jo ikke sikkert, at de vil ud med så meget. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)