Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi tilbyder hjaelp til produktion i Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit navn er Jens Christensen og vores virksomhed hedder Kinakontakten.

 

Jeg er helt groen her paa Amino, men har med stor interesse laest en del af de opslaaede debatter. Der bliver discuteret rigtigt mange spaendende ting og dejligt at se saa mange dele ud af egne erfaringer.

 

Vi er et lille handels selskab startet i 2005. Jeg er helaarligt baseret i Shanghai hvor jeg er ansvarlig for alt kommunikation med vores kinesiske fabrikanter. Jeg har laest kinesisk paa aarhus Universitet og igen paa Finacial and Economic University og Shanghai. Jeg har boet i kina i 4 aar nu, og har en god forstaaelse af kulturen her og hvordan man sikrer et positivt samarbejde.

 

Vi leder altid efter samarbejds partnere og er altid interessede i at udvide vores netvaerk af virksomheder.

 

Bedste hilsner

 

Jens Christensen

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi, I am a Chinese who has been living and working here in Denmark for 3 years now. and I would like to know you.

 

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens

det lyder bare skønt, det har jeg lige i baghovedet

mvh

Dan

Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens.

 

 

Jeg havde tænkt på at starte noget import fra kina. Men jeg er ikke helt sikker på priserne? Min første tanke var mobil telefoner. Men har tidligere været ude  for at have modtaget en falsk Nokia.

 

Hvis du er interesseret kan du skrive til mig. edoaudi@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)