Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

timepris regulering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Hvordan kan man beregne hvor høj ens fakturering altså timepris skal stige i 2010, er indenfor IT.....er der en procentsats generelt årligt, eller hvordan? ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Er en timepris ikke et udgangspunkt for meget du er værd?

Så det er jo helt op til dig.

Nu yder jeg selv computer hjælp for 150kr + moms i timen - men jeg har ingen planer om at sætte det op i år.

Ja, men hvis man allerede har en timepris, som ens kunder er vant til at betale, så fordobler man den jo ikke lige over night. Jeg tror det er den problemstilling Henriette står med :-)

 

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stor er din stigning? Er det bare i forhold til netto prisindexet eller er det 20-30%??

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette

I Erhvervsbladet igår stod der, at konsulentprisen på IT-området er faldende.... men det er kun dig selv, som kan fornemme dine kunder og hvor meget den "kan trække". Jeg ved at jeg indenfor mit fag har nået min max-pris i området, så selvom en prisstigning kunne være rart, må jeg holde lidt igen der. Derudover er der meldinger om ingen lønstigninger i år i mange brancher, så....

Michael

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ;-)