Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt navn - nyt website - hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Må se mig enig med Elias. Jeg kan også bedst lide det gamle. Det nye design udviser ikke den samme professionalisme, som det gamle.

Jeg er tit kommet forbi din side i forbindelse med Amino og tænkt; "Wow, lækkert design". Så i min bog behøver du ikke ændre noget :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja,

Jeg har ikke det store at tilføje andet end, at jeg ville gøre menuerne under dine tre ydelser Fotografi, Grafik & Illustration mindre, så de ikke flyder sammen med disse 3 "overskrifter". Dine ydelser skal fremgå klart og tydeligt, så man ikke er i tvivl om, hvorvidt siden er relevant for en.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for jeres feedback! Skype-Blush

Jeg har fået rigtig meget god feedback på min 'gamle' side i den tid den har været online, og synes også selv designet er 'lidt lækkert'... Tror bare jeg er blevet en smule træt af alt det grå, og ville forsøge mig med en lysere / mere kontrastrigt version af designet.. Men det kan da være at jeg blot skal svinge det nye logo over på den gamle side, og evt også mouseover-farverne (med tydeligere 'knapper') og så sige at det var det!? Alternativt et helt nyt og anderledes design.. kan dog godt lyde opsætningen på de to nuværende..

Og jo, siden skal laves i andet end flash så snart designet er helt på plads.. noget mere SEOvenligt ;)

Jeg har taget flash-intoen af indtil videre, så man kommer direkte til 'sagerne'!

 

/Anja

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt (: Håber du kan få rettet op på problemet (:

 

Mvh

Martin

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det nye navn :-)

Bortset fra det, synes jeg siden er flot - men jeg kan bedre lide det gamle.
Men generelt (gælder begge sider) synes jeg der er meget støj? Min opmærksomhed er kun rettet mod det billede jeg ser på forsiden (din flotte illustration), og ikke på menuen.

Jeg synes heller ikke forsiden siger noget om hvem du er eller hvad du laver? Jeg ved ikke om det er meningen, men jeg synes godt du kunne skrive et par ord eller en kort introduktion.

Ved ikke om min kritik kan bruges til noget :o)

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kimedia:
Men synes det er synd du har taget et nyt navn men stadig beholder det samme slags design.. Det var jo nu du skulle have lave noget nyt og flot og se på. Ikke at jeg siger det er grimt, men ville jo are være skønt, at man kom ind og så det med nye briller...

Tillykke med dit nye logo... Det blev flot. Men som sagt af kimedia, så havde jeg nu også forventer en helt ny side der matchede dit nye logo.  Ved ikke om det er fordi man nu kender din gamle side, at man så forbinder det nye og gamle. For nyankomne besøgende har jo ikke de briller på.

Jeg synes, det er blevet rigtig godt med hvid baggrund i konstrast til det grå. Så gerne at dine billeder kommer til at fylde hele rammen ud, når man kigger på dem i den store ramme. Men så forsvinder den lille fede effekt med gennemsigtigheden, så man kan se blomstersvirvlen igennem. Hmmm. Føler bare at det er forkert med de hvide kanter inde i den store ramme. Og så tror jeg, at jeg ville prøve at udnytte den blå farve fra penslen i logoet til noget andet steds på siden. Så det giver en rød (blå!) tråd. Måske holde dine menuer i grå med blå mouseover. Der er jo rigelig med farve i dine billeder, så hold det andet i grå og blå fra logoet.

:-) Dorthe

Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side ++

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

flot hjemmeside , dog ville jeg lave en ny i en anden platform da denne hjemmeside nærmest ikke kan søgeord optimeres til google , da google nærmest ikke kan læse  flash hjemmesider

Dette synes jeg kan forbedres

Teksten findes nærmest  ikke på google ,da siden næsten kan søgeord optimeres , grundet flash hjemmeside

Kræver et godt adwords kr. vidste du ønsker klik fra google af , med denne side

Titlen udnyt de 64 tegn mener denne her <title>index</title> huske lave unikke titler alle undersider

Kontaktsiden lig en kontaktformular

Husk dit CVR nummer og telefon nummer alle undersider , skaber troværdighed og du er lettere at komme i kontakt med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar :)

 

@ Mikkel - ja du har ret, der skal da være en introtekst.. Den røg lige med da jeg fjernede introen.. Er på plads igen nu :)

@ Dorthe - Ja for dem som kender min gamle side er der ikke det store overraskelses element i den nye.. Mit primære henblik med at lave den i stil med det gamle, er at nye besøgende oplever den som nyt uanset hvad.. og at dem som kender min side måske bedre kan genkende 'mig' i det nye design, således at der er en rød tråd/overgang - nyt navn, stadig mig og samme arbejdsområder..

Ved så ikke om det er en fordel eller ulempe at gøre det sådan.. ;) Det bliver spændende at finde ud af..

Jeg grubler over en god måde at placere billederne, da en del af dem har formater der ikke passer til rammen uden at blive beskæret markant..

Tak for dit råd med de blå bokse, Yes det har jeg forsøgt mig med, og synes godt om det! (er online nu)

@ Mikael - Jo siden skal laves i et helt andet system end flash! Jeg laver designet i psd, og indtil videre samler jeg det lige i flash (dét kan jeg finde ud af) for at få et ordentligt indtyrk af siden som helhed. Derefter skal den programmeres i et SEO-venligt system..

Har ændret titlen Yes og skrevet cvr + adr på info siden

 

Amino'er - You ROCK!! Cool

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)